jenta86
Gift med forumet
Høres ut som en fin dag ;-)
Vi har bare sløvet i kveld.
Ja,var veldog koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin dag ;-)
Vi har bare sløvet i kveld.
Nysgjerrig! Hvilken tråd?Hurra, godt det ble godkjent
Da er det bare å lene seg tilbake og vente på at tråden skal eksplodere!!!![]()
Tror det er snakk om den skravletråden på konkurranseforumet hvor det ikke er lov å rette opp feilNysgjerrig! Hvilken tråd?![]()
HahaHaha ja, jeg hylte på ungene og ba dem finne håndklær til meg.![]()
Yeei, da hjalp det ihvertfall å minne deg på den![]()
Koselig kveld du har hatt daHer har dere skravlet litt siden sist jenter
Jeg har nå nettopp kommet hjem..vært ute å spist og sett Rosenborgkamp på O'learys sammen med mine besteforeldre,jenta og gubbenjammen meg ble det seier i dag også
Hva har dere gjort i kveld da?
Og maten....For ikke å snakke om vinen der...
Håper det om det ikke skjer noe spesieltNei det går vel i løst og fast som vanlig![]()
Hehe så bra, får du sett det da ?
Så braHåper det om det ikke skjer noe spesielt![]()
Nei? Har da til og med 'lett' etter det når jeg har lest gjennom... Sjekker igjenSå du innlegget mitt til deg?
Ang fotballen?
Aah, I see! Den har det vel vært lite liv i siden juli, eller?Tror det er snakk om den skravletråden på konkurranseforumet hvor det ikke er lov å rette opp feil
Laaangt suuukk og drømmende øyneOg maten....og menneskene! Og arkitekturen, og historien, og språket, og været
![]()
Du så svaret mitt om gutter09?Så du innlegget mitt til deg?
Ang fotballen?
Masse liv der nåAah, I see! Den har det vel vært lite liv i siden juli, eller?![]()
Spørs om jeg rekker da. Men er da i det minste motivasjon for å faktisk komme seg opp når klokka ringerDen totale formørkelsen er 04:11 også kpmmer månen gradvis tilbake etter det
Ja absoluttSpørs om jeg rekker da. Men er da i det minste motivasjon for å faktisk komme seg opp når klokka ringer![]()
Dreamfeeding funka gull herVondt i puppen.
Lurer på om jeg skal "vekke" lille U![]()
Hadde heldigvis en bøtte under der siden vi ikke klarte få det helt på plass for et par år siden. Men bøtta rant overHahaser det for meg!!
Godt du fikk stoppet det![]()
Det går ikke herDreamfeeding funka gull her![]()
Helt enigOg maten....og menneskene! Og arkitekturen, og historien, og språket, og været
![]()