Oopsglemt igjen!!
Hallo jenter!!vi har en veldig morsom tråd inne på bilde- og konkurranseforum hvor vi ikke kan rette opp skriveleifer!
Sjekk den ut davel!
Sånn, ble det bra?!![]()
Se det ja!
Hadde jo glemt det ut jeg og...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oopsglemt igjen!!
Hallo jenter!!vi har en veldig morsom tråd inne på bilde- og konkurranseforum hvor vi ikke kan rette opp skriveleifer!
Sjekk den ut davel!
Sånn, ble det bra?!![]()
Ja da var det før min tid med de eldste ;-)Jeg var vel litt aktiv i 2007-2008 med et annet nick og så igjen i 2013 da vi begynte å tenke på å prøve på nr 3![]()
Det synes jeg ogsåJa, kan spise det maaange ganger!! En av favorittene mine![]()
Oi, litt hektisk da kan jeg tro!Joda, vært en ok helg ;-)
Samboer stod i kiosken på dugnad fra 9-12.30, så jeg og ungene var alene på formiddagen. Fikk lekkasje på kjøkkenet også oppi det hele, flaks jeg ikke satte på Oppvaskmaskina og dro på butikken :-o
Jeg vasket opp noe og kjente plutselig jeg ble våt på bena![]()
Vannet fosset ut av benken :-o røret under vasken hadde løsna![]()
Men etter at jeg fikk tørka opp og fått ting på plass igjen gikk resten av dagen i går veldig greit![]()
Ja rundt derMånen? Lillebror pleier å spise i 4-5 tiden og det var vel da det var? Men gidder ikke sitte oppe å vente siden jeg må opp kl 6.30 for å sende frøkna på skolen![]()
Mulig jeg står opp i tide til å få med meg slutten? Lenge varer det, vet du?Blir vel alene om fenomenet i natt jeg![]()
Ble jo glemt flere ganger detteOopsglemt igjen!!
Sjekk den ut davel!
Sånn, ble det bra?!![]()
Ja takk, så snill du er!Skal sende deg ei plate jeg ;-)
Haha ja, jeg hylte på ungene og ba dem finne håndklær til meg.Oi, litt hektisk da kan jeg tro!![]()
Ja rundt der![]()
Så du innlegget mitt til deg?Mulig jeg står opp i tide til å få med meg slutten? Lenge varer det, vet du?
Hihi, definitivt SKALLa meg tenke.
Med dysleksi og et tastatur hvor enkelte taster stadigvekk ikke fungerer.
Skal/skal ikke
Hihi, definitivt SKAL![]()
Må inn og finne denne tråden jeg også åpenbart![]()
Mulig jeg står opp i tide til å få med meg slutten? Lenge varer det, vet du?
Den totale formørkelsen er 04:11 også kpmmer månen gradvis tilbake etter detJa da kan det jo hende jeg får det med meg, om jeg husker det når jeg skal fikse flaska![]()
La meg tenke.
Med dysleksi og et tastatur hvor enkelte taster stadigvekk ikke fungerer.
Skal/skal ikke
Vi får se når lille U våkner for mat.Den totale formørkelsen er 04:11 også kpmmer månen gradvis tilbake etter det
Den totale formørkelsen er 04:11 også kpmmer månen gradvis tilbake etter det
Ja virkelig elskHar ikke vært der så mye men elsk!!
Vi får se når lille U våkner for mat.
Dersom han gjør det til riktig tidspunkt og sovner fort igjen vakker jeg eldsten og så ser vi det sammen
Ja får håpe detAldri godt å vite når han våkner men da kan jeg jo være heldig å bli vekket i tide til den totale formørkelsen da![]()