Skravletråd september

Hahaha, da har vi vært nærmere hverandre enn noen gang. :-P
Hvilken side sto dere på under kampen?
Vi stod mot veien, vi ville ha sola i ryggen.

Sykt moro :-P
Vi stod på andre siden, var der kjentfolket stod når vi kom. Eller stod... Minstemann lå på gresset bestukket med en telefon... Ups:p

Lenge siden!! Hvordan går det?
Her går det bra. Alt som vanlig og lite nytt :p
Joda, her går det bra!:) Ja, har hatt litt av hvert å tenke på, så bv og skravling har liksom ikke vært i tankene mine på noen uker. Men deilig å være litt tilbake nå da!
Hehe, intet nytt er godt nytt er det noen som sier :) hva har du gjortni helgen da?

Knudsen og ludvigsen filmen var bra :) vi voksne savnet litt mer voksen humor, da det skortet litt på det :)
Tuppa på 3 synd det ble litt langsomt; men var fornøyd med å stå litt og gå i mellom oss foreldre og tantene som var med, hun var stille og veldig fornøyd. Hun sa også at lyden ikke var for høy :))

Vi stod på andre siden, var der kjentfolket stod når vi kom. Eller stod... Minstemann lå på gresset bestukket med en telefon... Ups:p
Kult :-D
Stod på samme side som våre gutter dere da. De pleier å ville ha foreldre på andre siden.

Frøkna her lå også mye på gresset, fikk tilogmed sånn svart gummisak på øyet så hun hylte en stund og var sinna på meg som prøvde å få det ut :-P
Vi stod mot ene målet, mot de andre banene litt for oss selv.

Joda, her går det bra!:) Ja, har hatt litt av hvert å tenke på, så bv og skravling har liksom ikke vært i tankene mine på noen uker. Men deilig å være litt tilbake nå da!
Hehe, intet nytt er godt nytt er det noen som sier :) hva har du gjortni helgen da?
Hyggelig å se deg igjen :-)
Dumt dere har hatt noen tøffe uker :-(
Håper det går bedre nå :-)

Kult :-D
Stod på samme side som våre gutter dere da. De pleier å ville ha foreldre på andre siden.

Frøkna her lå også mye på gresset, fikk tilogmed sånn svart gummisak på øyet så hun hylte en stund og var sinna på meg som prøvde å få det ut :-P
Vi stod mot ene målet, mot de andre banene litt for oss selv.
Hehe. Vi stod nok på den siden vi var, nettopp fordi våre spillere var på deres side ja.

Back
Topp