Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs om jeg kommer meg opp til detCa mellom 4 og 5 i natt.
Har gitt beskjed nå å de følger med.Men er det ikke mulighet til å sende pm til moderator? Med slik oppførsel så vet jeg folk har blitt utestengt fra kjøp/salg grupper her. Og man burde jo bli det og når man holder på slik.
Har gitt beskjed nå å de følger med.
Så bra de følger med selv om det ikke hjelper degHar gitt beskjed nå å de følger med.
Ja er veldig greit i grunnDet er bra da, kjedelig om hu pleier å holde på sånn. Selv om det ikke hjelper deg nå så er det greit at det blir tatt tak i.
Ja er det altså,får håpe andre ikke opplever det sammeSå bra de følger med selv om det ikke hjelper deg
Haha, ja den var stas å få med seg hjemDet kan jeg tenke meg var stas, ja!![]()
Ja vi var heldige der. ;-)Så heldig du har vært![]()
Sender du litt over hitJa vi var heldige der. ;-)
Noen som skal se måneformørkelsen i kveld ?
Nei da håper jeg at jeg sover ;-)Ca mellom 4 og 5 i natt.
Ja, Italia er favoritten minÅåå heldig,fint i italia
He he det vil jeg tro.Haha, ja den var stas å få med seg hjem
Store øyne på begge ungene![]()
Hehe...sikkert ikke sååå vanskelig om jeg hadde orketDet var kjempegodt
Veldig lett å lage selv, om du ikke blir invitert til noen![]()
Ja det er virkelig kjipt:-oJa jeg tror også hun ikke taklet det men oppførselen er virkelig lavmål. Å det kjipe med at hun blokka meg er jo at jeg ikke ser om hun skrivee noe dritt om meg i den kjøp og salg gruppen.
Hvilken del av Italia?Ja, Italia er favoritten min![]()
Tja, jeg er vel som vanlig hektisk på ukedagene, men får prøvePleier jo være en del mindre aktivitet i helgene. Får ta det igjen i morgen![]()
Fordi hun er amazing på kjøkkenet!Hvorfor er det så morsomt at hun bruker pizzadeigpose? Forviten![]()
Ikke fra gruppa men jeg får uansett ikke sett det hun skriver siden hun har blokkert meg.Ja det er virkelig kjipt:-o
Har hun rett og slett blokket deg fra gruppa??? Kan hun gjøre det da hvis hun ikke er administrator?
Hei heiHei jenterFår se om jeg kaster meg på skravlingen i kveld, eller om det blir strikking i stedet for
![]()