Skravletråd september

Fårikål koker seg selv ;-)
Bare del opp kål og legg kjøtt og kål lagvis. Hell på vann, litt mel og pepper, og la det koke noen timer så er det i boks ;-)
Og hele huset lukter prump.
BLÆ!!!

Hei på dere :-D

Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.

I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller :-P

Ungene har iallfall kost seg ;-)

Hva har dere gjort i helga?
Så gøy dere har hatt det da:D
Her har det vært jobbehelg;)

Mhm seriøst, kan visst ikke forvente å få rene bukser for 100 kr. Å jeg jugde bare,for buksene var knapt brukt og jeg var uhøflig ....
Burde sjekket buksene før jeg dro ig dessuten var det bare å vaske de...
Null troverdighet hadde jeg også. +++
Javel...?
Og hvem er da useriøs???

Hehe, var vi på samme sted igjen? Vi var på cup i går hvertfall, i ditt nabolag;)
Mart'n droppa vi i år. Også :p
Ja da har vi jammen vært på samme sted igjen :-P
Hvilket årskull og når spilte dere?

Ja vi ville også egentlig droppe Mart'n, men ungene holdt på å drepe hverandre av kjedsomhet så da dro vi :-P

Når i natt var det den var igjen?
Jeg har drevet med ganske mye, og har derfor vært borte herfra en stund. Alt fra reising, begravelse, masse bursdagsstyr og mere til. Og med en seksåring som har hatt sine sorgreaksjoner og så har vi hatt noen heftige uker, for å si det sånn.. Nå har hverdagen og roen endelig begynt å senke seg.

Dåp er koselig da:) Familie?
Nei da håper jeg at jeg sover ;-)
Å nei, DET er irriterende det:p
God kveld:D
Så typisk da...håper hun roet seg fort!:)
Man kan begynne å se tegn ca 2 eller noe :P

Uff hørtes ikke godt ut :( godt det har roet seg for dere da :) ja tantungen min :)

Hehe ja får håpe det

Drit irroterende !!! Også stakk hu rett etterpå ! Greit hu bor i Bergen og ikke har sett oss på lenge ! Men nå presser tårene på her ! Hatt en lang dag med dåp og stått og Rugga på vogna i 2 timer snart !!! Har ikke ord !!!! Ungen sover forsatt ikke, sikker på at jeg Rugga så hardt at vogna knakk. Jeg er meget forbanna nå ja......

Back
Topp