Det var kjempegodtKos deg med fårikål
Håper noen vil invitere meg på det snart![]()
Veldig lett å lage selv, om du ikke blir invitert til noen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kjempegodtKos deg med fårikål
Håper noen vil invitere meg på det snart![]()
Hvorfor er det så morsomt at hun bruker pizzadeigpose? ForvitenElsker å høre at du kan bruke pizzadeigpose!!
Ja, det er hysterisk morsomt for meg!!![]()
Det hørtes jo bra utOstekaka ble veldig godegentlig farlig god og ikke kvalmende
![]()
Fordi RonjaR syns jeg er litt for flink til å lage mat fra grunnen av, og elsker å høre jeg også kan ta snarveierHvorfor er det så morsomt at hun bruker pizzadeigpose? Forviten![]()
AhaFordi RonjaR syns jeg er litt for flink til å lage mat fra grunnen av, og elsker å høre jeg også kan ta snarveier![]()
Selvfølgelig kan du det.Hei jenterFår se om jeg kaster meg på skravlingen i kveld, eller om det blir strikking i stedet for
![]()
Det er det.Aha
Greit å jukse litt innimellom![]()
Her går det fintSelvfølgelig kan du det.
Lenge siden jeg har sett deg forresten, hvordan går den med deg?
Og hvordan vet du at akkurat den plassen vil vinne?Ser det har vært litt liv her i helga også
Må skravle om jeg skal holde på plassen min![]()
Går bra her.Her går det fintI går ble lillemor 1 år, så det er travle tider
Hvordan går det med deg da?
Håper det er en ny trendJa, var jo helt utroligspent på hvordan det blir inatt...
Jeg føler meg temmelig sikker på detOg hvordan vet du at akkurat den plassen vil vinne?
God vakt daJeg er på jobb men titter innom når jeg har tid![]()
Har ikke du sagt det før uten å vinneJeg føler meg temmelig sikker på det![]()
![]()
Tja, ikke akkurat noen super helg hva gjelder liv her vel?Ser det har vært litt liv her i helga også
Må skravle om jeg skal holde på plassen min![]()
Nå sovnet mini for 5-10 min siden. Gubben er nok ikke så sosial av seg her i kveld så jeg blir nok litt her inneNoen som er her i kveld da?
etter unger er langt og litt ting er fått unna på dataen skal jeg kræsje i sofaen hvertfall. Med bv![]()
Tror ikke det har vært det, nei...Tja, ikke akkurat noen super helg hva gjelder liv her vel?