Skravletråd september

Blir nok en stund til før det skjer her :-/. Mini har ikke funnet ut av det å sove natten gjennom enda
Vi hadde det også slik. Gikk seg ikke skikkelig til før etter han ble fire år.
Og var ille frem til han var 2.5:(

Regnet ikke med det nei;)

Yes er det altså.. Å gå som ringevikar er pyton
På alle mulige vis er det kjipt!
Samtidig som det er bedre å jobbe litt enn ingenting...

Er ikke du høygravid? Skal ikke sove godt da:p
Planer idag, foruten jobb, er litt ærender, kjøkkentjeneste og ikke minst sofatjeneste når ungene er i seng;)
Enn du?
Jo,ganske også :p
Vil jo gjerne ha ei god natts søvn for det :p men vet jo det ikke skjer nå i hvertfall ;)
Skal på kontroll om en halvtime nå,så skal jeg bake når jeg kommer hjem igjen ;) ble bitt i går...så må fortsette mens kakeånden fortsatt er her :p

God morgen jenter :)
Her pøser det ned ute...ligget våken i sengen siden halv 6 å hørt på regnet. Har stått opp nå å skal lage meg en kopp te før jeg vekker jenta :)

God morgen :) Her er det sol og noen få skyer på himmelen i dag :) hva skal dere i dag da?

God morgen på dere:)
Sovet godt:D?

Snaaaart helg:D

God morgen :) Ja sovet veldig godt på sofaen, våknet ved kl 4 av at lillebror var sulten :P gikk å la meg etterpå og startet dagen 6.30 :) og nå sover han litt igjen :)

Vi har tatt helg vi da, bare meg og lillebror uten de store planene i helgen så :P

Hva med deg da?

God morgen :) Ja sovet veldig godt på sofaen, våknet ved kl 4 av at lillebror var sulten :p gikk å la meg etterpå og startet dagen 6.30 :) og nå sover han litt igjen :)

Vi har tatt helg vi da, bare meg og lillebror uten de store planene i helgen så :p

Hva med deg da?
Åh hihi. Håper dere har god sofa:D

Sovet godt jeg, var flink å legge meg tidlig;)
Ble vekket kl. 6 av en liten kar som satt i senga og hadde æsja;)
Nå er han levert i barnehagen til frokost der og jeg venter på frokost:D

Bake i dag, til legen+ fikse negler.
Jobben blir det dårlig med:/

God morgen :) Her er det sol og noen få skyer på himmelen i dag :) hva skal dere i dag da?
Nå sitter jeg på venterommet på legekontoret. Kontroll uke 39 i dag :p
Ellers skal jeg bake litt ;)
Dere da?

Åh hihi. Håper dere har god sofa:D

Sovet godt jeg, var flink å legge meg tidlig;)
Ble vekket kl. 6 av en liten kar som satt i senga og hadde æsja;)
Nå er han levert i barnehagen til frokost der og jeg venter på frokost:D

Bake i dag, til legen+ fikse negler.
Jobben blir det dårlig med:/

Jada den er fin å sove på den, har tilbrakt mange netter på denne :P

Så bra du har fått sove godt da :)
Haha ja er de ikke søte når de vekker tidlig og med en presang i bleia :P

Hva skal du bake da? Skal du gjøre noe spennende med neglene eller bare sånn vanlig? Jaja sånn er det noen ganger, det viktigste er å tenke på dere jenter akkurat nå og ikke jobben :)

Back
Topp