Lolo
Forumet er livet
Men nå slukker jeg straksLagt meg jeg også, med tlf i hånda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå slukker jeg straksLagt meg jeg også, med tlf i hånda![]()
Har gitt meg selv til 23.30Men nå slukker jeg straks![]()
God nattStilt ble det, god natt fra Trøndelag![]()
Jeg slokk før 23:30 i går. StoltHar gitt meg selv til 23.30må være streng
![]()
Ja, veldig godt faktisk. I over 6 timer
Sovet godt i natt da?![]()
Heldige duJa, veldig godt faktisk. I over 6 timer
Enn du?
God morgenGod morgen jenter![]()
Her pøser det ned ute...ligget våken i sengen siden halv 6 å hørt på regnet. Har stått opp nå å skal lage meg en kopp te før jeg vekker jenta![]()
Kommet meg opp nå,vært ut med hunden i regnværet også...går kjapt unna når det regnerGod morgen. Ligger i senga vi også ennå. Mini er våken da. Så må vel snart opp tenker jeg
Koselig med regnKommet meg opp nå,vært ut med hunden i regnværet også...går kjapt unna når det regnerhehe...
Synes det er koselig jeg også,men hunden liker det ikkeKoselig med regn. Men forstår veldig godt at det går kjapt med tur da
![]()
Det hørtes helt fantastisk godt ut!Vi skal ha kalkunfilet med eple og ingefær og søtpotetchips![]()
Hehe akkurat slik er hunden til gubben ogsåSynes det er koselig jeg også,men hunden liker det ikkeikke akkurat den rasen som elsker kulde & regn heller
![]()
Er ikke du høygravid? Skal ikke sove godt daHeldige dula meg kl.22 30 og opp på do kl.3 og 5,ligget å vridd meg siden da så sto opp kl.6
Men får bli en dypp etter jenta har dratt på skolen
Planene i dag da?
Uff stakkars lilleVet ikke. Virker nesten slik sett de siste ukene i perspektiv. Mye utrøstelig gråt sent på kveld. Mest fra 17-19/20. Skriker febrilsk når hun legges på rygg..
God morgen!God morgen. Ligger i senga vi også ennå. Mini er våken da. Så må vel snart opp tenker jeg
Koselig? Nei nei, nå har du misforståttKoselig med regn. Men forstår veldig godt at det går kjapt med tur da
![]()