God morgenGod morgen jenter![]()
Her pøser det ned ute...ligget våken i sengen siden halv 6 å hørt på regnet. Har stått opp nå å skal lage meg en kopp te før jeg vekker jenta![]()
Håper på sol her idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jenter![]()
Her pøser det ned ute...ligget våken i sengen siden halv 6 å hørt på regnet. Har stått opp nå å skal lage meg en kopp te før jeg vekker jenta![]()
God morgen KenguGod morgen![]()
Vi hadde det også slik. Gikk seg ikke skikkelig til før etter han ble fire år.Blir nok en stund til før det skjer her :-/. Mini har ikke funnet ut av det å sove natten gjennom enda
På alle mulige vis er det kjipt!Regnet ikke med det nei
Yes er det altså.. Å gå som ringevikar er pyton
Typisk det daOg jeg forsvant!![]()
Prøvde på det men ble litt senere enn planlagtJada samme her. Var flink å legge meg tidlig![]()
Håper nå inderlig ikke mini holder på så lenge :-/Vi hadde det også slik. Gikk seg ikke skikkelig til før etter han ble fire år.
Og var ille frem til han var 2.5![]()
Hvilken rase er det?Hehe akkurat slik er hunden til gubben også. Står og ser dumt på han når han må ut i regn
Jo,ganske ogsåEr ikke du høygravid? Skal ikke sove godt da![]()
Planer idag, foruten jobb, er litt ærender, kjøkkentjeneste og ikke minst sofatjeneste når ungene er i seng
Enn du?
Ser dårlig ut her det jaGod morgen
Håper på sol her idag!
God morgen jenter![]()
Nei, håper for din del det går fortere over.Håper nå inderlig ikke mini holder på så lenge :-/
God morgen på dere
Sovet godt?
Snaaaart helg![]()
Pleier ofte bli sånnPrøvde på det men ble litt senere enn planlagt![]()
Åh hihi. Håper dere har god sofaGod morgenJa sovet veldig godt på sofaen, våknet ved kl 4 av at lillebror var sulten
gikk å la meg etterpå og startet dagen 6.30
og nå sover han litt igjen
Vi har tatt helg vi da, bare meg og lillebror uten de store planene i helgen så
Hva med deg da?
Nå sitter jeg på venterommet på legekontoret. Kontroll uke 39 i dagGod morgenHer er det sol og noen få skyer på himmelen i dag
hva skal dere i dag da?
Det går ann å holde seg hjemme når du ikke er i form, kjæreSnart jobb,får putte i meg noe paracet så jeg holder hele dagen
God morgenGod morgen på dere
Sovet godt?
Snaaaart helg![]()
Jeg falt i koma tror jegTypisk det da![]()
Åh hihi. Håper dere har god sofa![]()
Sovet godt jeg, var flink å legge meg tidlig![]()
Ble vekket kl. 6 av en liten kar som satt i senga og hadde æsja![]()
Nå er han levert i barnehagen til frokost der og jeg venter på frokost![]()
Bake i dag, til legen+ fikse negler.
Jobben blir det dårlig med:/