Jeg gikk veldig amokHmm da må jeg nok kanskje ta meg en tur jatakk for tips
![]()
Kjøpte lammecarre, koteletter, indrefile, skanker, lår i skiver og deig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk veldig amokHmm da må jeg nok kanskje ta meg en tur jatakk for tips
![]()
NeeeidaDet lukter rett og slett fis!
Hva skjer?Jeg er i ferd mes å bli hysterisk snart,passer fint jeg ee alene da...
Å, hva skjer?Jeg er i ferd mes å bli hysterisk snart,passer fint jeg ee alene da...
Supper er jeg ikke noe flink til...Ja det gjør jeg og, det er genialt. Eller lage suppe! Det må jeg gjøre snart, suppe med lam og kylling er veldig godt! Selv pappa som ikke er begeistret for kylling eller lam eller suppe for den saks skyld syntes det er godt![]()
Frøkna skal i to bursdager ellers blir det dåp forberedelserHar dere spennende planer for helgen da?![]()
Jeg gikk veldig amok
Kjøpte lammecarre, koteletter, indrefile, skanker, lår i skiver og deig![]()
Vi får se daDa håper jeg dere finner noe godt![]()
Supper er jeg ikke noe flink til...
Er så lei den pipinga i ørene,blir bare tettere og tettere,konstant trykk og piping .Hva skjer?![]()
Er det det egentlig skal i moussaka, ellers er kjøttboller av lammedeig veldig godtDet var masse godsaker du hadde kjøpt da
Å nå fikk jeg lyst på lam! Kjøpte med en pakke lammekjøttdeig fra kiwi i dag, så tenkte å lage noe godt med en dag![]()
Ikke dreisen på detIkke dreisen på det, eller ikke så glad i det?
Uff da.Er så lei den pipinga i ørene,blir bare tettere og tettere,konstant trykk og piping .
Vi skal på hyttaHar dere spennende planer for helgen da?![]()
Takk,blir lange 12 dager kjenner jeg før jeg kommer til spesialistenUff da.
Masse god bedring
Så koselig, sjø eller fjell?Vi skal på hytta
Huff, det hørtes slitsomt utEr så lei den pipinga i ørene,blir bare tettere og tettere,konstant trykk og piping .
Er det det egentlig skal i moussaka, ellers er kjøttboller av lammedeig veldig godt
Er set også,helt pyton. Vandt til vonde ører men dette tar kaka. Blir helt sliten i hodet.Huff, det hørtes slitsomt ut![]()