Så godtJa veldig![]()
Ble toast her i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godtJa veldig![]()
Ble toast her i dag![]()
Ja var ikke spesielt høy i hatten skal jeg innrømme. Litt for tidlig for snuppa å komme enda.Så bra at det ikke var noe galt da! Men sånt er jo litt skummelt, så bra det det var bedre i natt
Ja det går bra her, har hatt noen heftige uker og når lillebror akkurat hadde blitt så bra så fikk han feil mme og vi var tilbake til startmen nå går det bedre og bedre for hver dag igjen
![]()
Typisk forvirret høstUtrolig som temp. skifter nå. I går var det 5 grader på morgen, og i dag var det 12.
Ja det smakteSå godther har det ikke blitt noe ennå
![]()
Ja det kan man trygt siTypisk forvirret høst![]()
Nyskjerrig...hva slags utfordring?Så kjedelig da![]()
Du bør prøve detNam, det hørtes veldig godt ut![]()
Uff da, fikk han vondt i magen?!
Godt det er bedre nå..
Her klinket vi til med 3 syke på engang og mannen bortreist i tre dager på kurshan kom heldigvis hjem igår, men er på jobb idag..
Jeg er utslitt
Og i morgen starter nattevakthelg på jobb!vi får se..
![]()
Har ikke hatt tidJa det smakteIkke på tide med litt mat snart da
?
Hvor mange syke har du idag?Uff da, fikk han vondt i magen?!
Godt det er bedre nå..
Her klinket vi til med 3 syke på engang og mannen bortreist i tre dager på kurshan kom heldigvis hjem igår, men er på jobb idag..
Jeg er utslitt
Og i morgen starter nattevakthelg på jobb!vi får se..
![]()
Oi, så mye greier?!Ja her har vi hatt magevondt, blodig og slimete diaré med godt over 25 bleier i døgnet, masse gulp, utslett og høy tempgjett om jeg nå er påpasselig med at han ikke får feil melk flere ganger da
![]()
Såpass ja, skjønner godt du er utslitt da! Kan bli heftig helg det da ja, må du passe litt på deg selv også da![]()
Kjipt. Travelt med 3 syke vil jeg tro?Har ikke hatt tid
Blitt litt frukt nå da![]()
Ja var ikke spesielt høy i hatten skal jeg innrømme. Litt for tidlig for snuppa å komme enda.
Åhh nei, så kjedelig. Godt det er bedre nå igjen. Får han kun mme nå?![]()
Det var snakk om at dersom det ble skravlet 10.000 innlegg på hele BV i dag ville de brukerne som hadde skravlet over 70 innlegg og laget 2 tråder være med i trekningen om en storsak stelleveskeNyskjerrig...hva slags utfordring?
Huff, stakarKanskje eldste og minste
Mellomste er verre enn noen gang...![]()
Ja hu må holde seg i magen en god stund ennå!
Ja hele natta gikk til amming, raping og gulping. Og siden jeg fortsatt hadde melkeproteiner i melka mi fikk han jo bare mer vondt og ble dårlig hver gang han ammet... så nå er det bare mme og det ser ut til å funke mye bedre![]()
Og det ble ikke av pga.?Det var snakk om at dersom det ble skravlet 10.000 innlegg på hele BV i dag ville de brukerne som hadde skravlet over 70 innlegg og laget 2 tråder være med i trekningen om en storsak stelleveske
Ja, må gjøre det en dagDu bør prøve det![]()
Oi, så mye greier?!stakkars dere...
Var det mme han ikke tålte?
Ja, jeg får se ann formen min i morgenmulig mannen blir hjemme for å hjelpe til og gutta fortsatt er dårlig
![]()
Tamara sa bare at det ikke var gjennomførbartOg det ble ikke av pga.?