Skravletråd september

Så bra at det ikke var noe galt da! Men sånt er jo litt skummelt, så bra det det var bedre i natt :)

Ja det går bra her, har hatt noen heftige uker og når lillebror akkurat hadde blitt så bra så fikk han feil mme og vi var tilbake til start :p men nå går det bedre og bedre for hver dag igjen :)
Ja var ikke spesielt høy i hatten skal jeg innrømme. Litt for tidlig for snuppa å komme enda.

Åhh nei, så kjedelig. Godt det er bedre nå igjen. Får han kun mme nå?:)

Uff da, fikk han vondt i magen?!:(
Godt det er bedre nå..
Her klinket vi til med 3 syke på engang og mannen bortreist i tre dager på kurs:P han kom heldigvis hjem igår, men er på jobb idag..
Jeg er utslitt:P
Og i morgen starter nattevakthelg på jobb!:eek: vi får se..;)

Ja her har vi hatt magevondt, blodig og slimete diaré med godt over 25 bleier i døgnet, masse gulp, utslett og høy temp :P gjett om jeg nå er påpasselig med at han ikke får feil melk flere ganger da :P

Såpass ja, skjønner godt du er utslitt da! Kan bli heftig helg det da ja, må du passe litt på deg selv også da ;)

Uff da, fikk han vondt i magen?!:(
Godt det er bedre nå..
Her klinket vi til med 3 syke på engang og mannen bortreist i tre dager på kurs:p han kom heldigvis hjem igår, men er på jobb idag..
Jeg er utslitt:p
Og i morgen starter nattevakthelg på jobb!:eek: vi får se..;)
Hvor mange syke har du idag?
Er de fremdeles syke og du utslitt bør vel han ta syktbarndag så du får sovet litt

Ja her har vi hatt magevondt, blodig og slimete diaré med godt over 25 bleier i døgnet, masse gulp, utslett og høy temp :P gjett om jeg nå er påpasselig med at han ikke får feil melk flere ganger da :P

Såpass ja, skjønner godt du er utslitt da! Kan bli heftig helg det da ja, må du passe litt på deg selv også da ;)
Oi, så mye greier?!:eek: stakkars dere...:(
Var det mme han ikke tålte?

Ja, jeg får se ann formen min i morgen:) mulig mannen blir hjemme for å hjelpe til og gutta fortsatt er dårlig:)

Ja var ikke spesielt høy i hatten skal jeg innrømme. Litt for tidlig for snuppa å komme enda.

Åhh nei, så kjedelig. Godt det er bedre nå igjen. Får han kun mme nå?:)

Ja hu må holde seg i magen en god stund ennå!

Ja hele natta gikk til amming, raping og gulping. Og siden jeg fortsatt hadde melkeproteiner i melka mi fikk han jo bare mer vondt og ble dårlig hver gang han ammet... så nå er det bare mme og det ser ut til å funke mye bedre :)

Ja hu må holde seg i magen en god stund ennå!

Ja hele natta gikk til amming, raping og gulping. Og siden jeg fortsatt hadde melkeproteiner i melka mi fikk han jo bare mer vondt og ble dårlig hver gang han ammet... så nå er det bare mme og det ser ut til å funke mye bedre :)

Okei det høres bra ut. ka mme får han:)?

Oi, så mye greier?!:eek: stakkars dere...:(
Var det mme han ikke tålte?

Ja, jeg får se ann formen min i morgen:) mulig mannen blir hjemme for å hjelpe til og gutta fortsatt er dårlig:)

Han har jo melkeallergi og hu på apoteket hadde gitt meg feil type. Det var mme for de med melkeallergi vi hadde fått, men vi må ha den for de med alvorlig melkeallergi så da ble han jo syk igjen. Tok ett par dager før jeg klarte å koble det at den boksen med mme ikke var lik de andre han hadde brukt også da stakkars...

Ja det kan være lurt! Kjenner jeg blir sliten bare tanken på 3 syke barn jeg da :P

Back
Topp