Hadde ikke forundret meg, har ikke sett den på over et årVeldig typisk
Kan det være mensen på tur da? Jeg får ofte anfall samme dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke forundret meg, har ikke sett den på over et årVeldig typisk
Kan det være mensen på tur da? Jeg får ofte anfall samme dagen![]()
Takk for det
Huff...du må være utslitt!lille som har holdt deg våken?
Kos deg med kakene![]()
Trist å høre at du har det tøftFikk tatt oppvask og klær så fornøyd med deten ting er sikkert at jeg er veldig langt nede, men alt for mye på en gang. Psyken min blir sterkere da og jeg lærer faktisk ting. Det verste nå er ventetiden
koser meg i prøvingen men når det er dette + broren min og bestefar synes jeg har lov å være nedfor.. Jeg nyter det jeg har så godt jeg kan
godt å ta husarbeid for da kommer tankene bort
![]()
Vi har da alle rett til å klage?Takkhåper du får det selv med syke barn. Stakkars ser de sover og er slått ut :/ har så dårlig samvittighet for at jeg klager på mitt liv når andre har det ti ganger verre :/
Opphold hjelper joMulig det... Vi har opphold da![]()
Føden i natt? Hva skjedde?En blanding av at han har vært mye våken ja og hadde meg en tur på føden i natt.
Takk, 1 er klar og andre snart klar![]()
Opphold fremdeles her! Måtte det vare ut treninga til guttungenOpphold hjelper joda kan man fint være ute!
Ingen av de som er bedre?Titter innom mens to av tre sover
Helt slått ut denne gjengen...
Flink du har værtda stikker jeg får å hente lille Nfornøyd med husarbeidet
![]()
Fysj daHadde ikke forundret meg, har ikke sett den på over et år
Føden?!En blanding av at han har vært mye våken ja og hadde meg en tur på føden i natt.
Takk, 1 er klar og andre snart klar![]()
Gjør ikke heg heller, men den må vel komme tilbake før eller sidenFysj dahåper ikke det er den!
![]()
Krysse fingre for detOpphold fremdeles her! Måtte det vare ut treninga til guttungen![]()
Han mellomste har spist en skive brød nåIngen av de som er bedre?![]()
Er vel ikke til å unngåGjør ikke heg heller, men den må vel komme tilbake før eller siden![]()
Ble litt sent men ;PGod dag![]()
I min familie kommer vi sent i overgangsalderen så har vel en 15 år igjen før den..Er vel ikke til å unngå
Vi har vel noen år igjen før overgangsalderen!![]()
Om det er paracetten eller ikke spiller ingen roller, fint at han får i seg noe matHan mellomste har spist en skive brød nåmen er nok bare paraceten som virker...
Men det er bare minste som spyr?Han mellomste har spist en skive brød nåmen er nok bare paraceten som virker...
Overgangsalder...Er vel ikke til å unngå
Vi har vel noen år igjen før overgangsalderen!![]()