Satser på detHåper dere får til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på detHåper dere får til det![]()
han har noe med hjerteTrist å høre at du har det tøft
Hva har skjedd med bestefaren din?
det er veldig godtVi har da alle rett til å klage?deilig å få det ut ikke sant?
takk for detFlink du har vært![]()
Fryktelig smerter og stikkinger. Hatt kynnere en god stund nå, men dette tok av. Ble rett og slett redd.Føden i natt? Hva skjedde?
Fryktelig smerter og stikkinger. Hatt kynnere en god stund nå, men dette tok av. Ble rett og slett redd.Føden?!hva skjedde??
Brukt dem mange ganger?Det har jeg også![]()
Oi så skummeltFryktelig smerter og stikkinger. Hatt kynnere en god stund nå, men dette tok av. Ble rett og slett redd.
Ble grundig undersøkt, fikk ul. Alt bra med snuppa.
Så hva det var må gudene vite. Jobbe nå er gjerne ikke en god plan.
De sa bare det at kynnere må ha vært voldsomme kraftige. De hadde ingen annen forklaring.
30+5. så hun må ikke ha det travelt riktig endaOi så skummelt
Hvilken uke er du i ?
Pasta carbonara er godt da.Hva har dere til middag i dag? Her ble det noe så enkelt som pasta carbonaratoppa med bacon
![]()
Hva har dere til middag i dag? Her ble det noe så enkelt som pasta carbonaratoppa med bacon
![]()
Da har vi sittet og funnet kjøkken, 2 bad, grovkjøkken og walk in closet i 3 1/2 time. Ganske så fornøyd men spent på prisen![]()
30+5. så hun må ikke ha det travelt riktig enda![]()
Hørtes veldig godt ut det du skal haPasta carbonara er godt da.
Bruker du oppskrift med eller uten fløte?
Her blir det koteletter med ananas og ost opp med parstinakkpure og brokkoli
Åååå.....det er jo godt joMannen slo på stortromma med mc dondalds take away![]()
Blir big one pizza herHva har dere til middag i dag? Her ble det noe så enkelt som pasta carbonaratoppa med bacon
![]()
Vet ikke hvor lang tid hun trenger på å beregne altNår får dere greie på pris?
Nei da må hun holde seg inne en god stund selv. Håper du slipper å føde prematur. Jeg fødte selv min første i uke 34......