Skravletråd september

det som er kjedelig er at ull tøyet jeg ville ha kun var i blått og rosa og bodyene så jeg kjøpte blått jeg :p synes ikke noe om jente og guttefarge og jeg tenker langsiktig på at vi skal klare å bli gravid og jeg ville rett og slett ha en annen farge enn rosa :p
Er ganske irriterende når det kun finns i egne "farger" til de ja...skulle absolutt vært mere nøytrale farger

Er ganske irriterende når det kun finns i egne "farger" til de ja...skulle absolutt vært mere nøytrale farger
jepp for blått og rosa blir man lei av å bruke 2 år altså :p nå har vi hatt andre farger og, men jeg synes at det kunne vært andre farger...

nei jenter nå må jeg sette i gang med husarbeid .... tøff dag idag! skulle aldri dratt på barnas hus på dette tidspunktet :( men men gjort er gjort.... snakkes senere :)

Sikkert noe mer jeg kunne kjøpt også, men var så mye folk at jeg orket ikke lete mye. Kjøpte det jeg måtte ha:)
Regner med de butikkene er fulle av folk i dag ja :)

Gå om 25 min å hente snuppa mi ❤️ blir godt å få hun hjem ❤️❤️

Kos deg med shining av hus:)
Fikk tatt oppvask og klær så fornøyd med det :) en ting er sikkert at jeg er veldig langt nede, men alt for mye på en gang. Psyken min blir sterkere da og jeg lærer faktisk ting. Det verste nå er ventetiden :( koser meg i prøvingen men når det er dette + broren min og bestefar synes jeg har lov å være nedfor.. Jeg nyter det jeg har så godt jeg kan ❤️ godt å ta husarbeid for da kommer tankene bort :)

Håper dere får en fin ettermiddag:D
Takk :D håper du får det selv med syke barn. Stakkars ser de sover og er slått ut :/ har så dårlig samvittighet for at jeg klager på mitt liv når andre har det ti ganger verre :/

da stikker jeg får å hente lille N :D fornøyd med husarbeidet :)

Back
Topp