De har jo så mye fintMinature vinterdress og jakke![]()
Ble miniature vinterjakke her også i år
Ikke brukt noe annet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har jo så mye fintMinature vinterdress og jakke![]()
Mulig jeg har fortrengt det litt men var mellom 6500-7000 en plassnjaaa...hehe. vet uansett ikke om jeg kan klare gi vekk noen av mine.![]()
ka gav du for den?
Ka farge og hvem av de? Med glidelås fremme elr over hode og glidelås bak?De har jo så mye fint
Ble miniature vinterjakke her også i år
Ikke brukt noe annet![]()
hehe gjør rett i å fortrenge detMulig jeg har fortrengt det litt men var mellom 6500-7000 en plass![]()
I år kjøpte jeg en modell jeg ikke har kjøpt før, den var litt lengre. Mørk lilla og glidelås foranKa farge og hvem av de? Med glidelås fremme elr over hode og glidelås bak?
hehe gjør rett i å fortrenge det![]()
Bra du har fått i hus det mesteJa, litt for gøy. Men nå skal han ha greit med ustyr![]()
Okei bosssorry
![]()
Avansert pasta og pølseHva står på middagslisten i dag?![]()
Hjemmelagd pizza til jentungen og Grandiosa til mor og farHva står på middagslisten i dag?![]()
Å ja, tror jeg har spurt om det førTåler ingen melkeprodukter :/
Hva mener du med avansert?Avansert pasta og pølse![]()
Ja ok, ikke sett den modellen tror jeg.I år kjøpte jeg en modell jeg ikke har kjøpt før, den var litt lengre. Mørk lilla og glidelås foran
Har du kjøpt noen julekjole/finkjole til babyen? Tenkte kanskje du hadde noen gode tips![]()
Er nok ikke det. Var et av mine favorittpålegg da jeg var barnÅ ja, tror jeg har spurt om det før
Da er vel ikke akkurat prim innafor![]()
Så gøyBestillingen er veldig klar og tydelig så ingen tvil, men ikke letteste bestilling![]()
Hans interesser og hobbyer skal komme frem igjen den ene kaken![]()
Hvorfor ikke hjemmelaget til alle?Hjemmelagd pizza til jentungen og Grandiosa til mor og far
Enn der?
Velkommen tilbakeDa er jeg tilbake igjen.
Skjedd noe spennende mens jeg har vært borte
Skal se om jeg har noe bildeJa ok, ikke sett den modellen tror jeg.
Nei har ikke det. Tenkte å strikkeSå dårlig med tips fra denne kanten på akkurat det. Men memini pleier ha mye nydelig da.
Hvorfor ikke hjemmelagd til alle?Hjemmelagd pizza til jentungen og Grandiosa til mor og far
Enn der?
Fordi vi hadde bare igjen av jentungen sin i fryseren, med melkefri ostHvorfor ikke hjemmelaget til alle?
Mente det som ironiHva mener du med avansert?