Ja skal sende i løpet av dagen jeg.Tror nok det hadde blitt veldig populært med denne til neste bursdag
Lyst til å sende oppskrift på pm?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skal sende i løpet av dagen jeg.Tror nok det hadde blitt veldig populært med denne til neste bursdag
Lyst til å sende oppskrift på pm?![]()
njaaa...hehe. vet uansett ikke om jeg kan klare gi vekk noen av mine.Jeg er veldig fornøyd med lily da
Så da bør det være veldig bra![]()
Det høres bra utJa skal sende i løpet av dagen jeg.
Hva har du kjøpt nå da?
Nei da er det lissom ikke noe vitsJentungen kan jo ikke spise det, så da har jeg liksom ikke kjøpt det :/
Hehe...kan jo ikke overta alle neiDa hadde jeg hatt mange katter
Vi har en, men tenker det er viktigere å være beredskapshjem. Så slipper de å være i ett bur hos dyrlegen![]()
Godt å høreTakkerdet gikk fint
Kjedelig å ta ut lille N fra bhg når hun burde vært der pga tilvenning ja :/Kjedelig hunikke kunne da
Trenger absolutt ikke være luksusJa der er vi nå også heheOg da må man i såfall ha penger til å gjøre begge deler
hehe.
Et vennepar av oss kjøpte leilighet i Tyrkia for noen år tilbake. Kosta ikke skjorta, men ikke noen luksusleilighet akkurat men det trenger man jo heller ikke.
Minature vinterdress og jakkeHva har du kjøpt nå da?![]()
Trenger absolutt ikke være luksus
Men ha penger til begge deler er luksus![]()
Shopping er gøy
Hva har du tenkt å lage da?Det er helt sant![]()
Denne uken har jeg noen kaker som jeg skal lage for sjefen, de bør bli bra![]()
Shopping er gøy
Men husk ikke særlig flere enn 4 quoter etter hverandre![]()

Bestillingen er veldig klar og tydelig så ingen tvil, men ikke letteste bestillingHva har du tenkt å lage da?![]()
Tåler ingen melkeprodukter :/Nei da er det lissom ikke noe vits
Er hun allergisk?