Det var kun et par boxere til mannen hehe. Var betal for 3 også fikk man 5Så bildet, Stormberg?
Men var først og fremst den store hvite posen. Ble minature vinterdress og minature vinterjakke til guttungen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kun et par boxere til mannen hehe. Var betal for 3 også fikk man 5Så bildet, Stormberg?
Guri, ikke akkurat gratisJa, det er sikkert å visst.
Vinterdressen og jakken var raske 2400 og noe![]()
Han var 7.408 g og 67 cm.Flott med en god legesjekk også
Hvor mye veier han og hvor lang er han?
Hva henger han etter med?![]()
Hihi...det gjorde han nokDa har vi vært og sett på flere kjøkken og mini sjarmerte de ansatte til alle kunstens regeler![]()
Nei, det kan man ikke siGuri, ikke akkurat gratis![]()
Hadde ikke du shoppestopJa, det er sikkert å visst.
Vinterdressen og jakken var raske 2400 og noe![]()
Hallo, jeg har 3 unger, selvfølgelig kan jeg detElsker at du også kan benytte deg av lettvint mat![]()
Stor gutt nåHan var 7.408 g og 67 cm.
Hjelp lille gutten min er ved å bli stor.
Han holder ikke hodet så godt som han burde, eller klarer å ligge på magen så lenge han burde.
Er heller ikke flink nok til å snu seg fra rygg til mage
Høres veldig bra utDet var kun et par boxere til mannen hehe. Var betal for 3 også fikk man 5
Men var først og fremst den store hvite posen. Ble minature vinterdress og minature vinterjakke til guttungen![]()
åjaVar bare jentungen som hadde igjen hjemmelagd i fryseren, med melkefri ost
Så da ble det den på oss![]()
Ja,det enkle er ofte det beste da ogsåFunker ihvertfall best hos sykt barn![]()
Vet du hva, det var veldig godt å høre.Stor gutt nå
Alt dette kommer jo plutselig?han er jo ikke gamle saken..
Min niese som er like gammel snur seg ikke fra rygg til mageog hun holder ikke hodet oppe lenge
![]()
Det er santNei, det kan man ikke siMen det er jo så nydelig også i tillegg til god kvalitet.
Hihi...flott, det gir meg bittelitt bedre samvittighetHallo, jeg har 3 unger, selvfølgelig kan jeg det
Er nok det jaJa,det enkle er ofte det beste da også![]()
Må faktisk si meg helt enigHeldige frøkna, stakkars dere![]()
Må jo detHaha...ja du må være litt gæærn![]()
Litt misunnelig på henne kan man siåjada skjønner jeg
![]()