Liten tass som klør seg veldig i munnen, men mamma får ikke se eller kjenne om det har kommet en tann.Hva er grunnen til det?![]()
Gir han lokket til en flaske han kan sutte/bite på.
Oi, den er gjennomsiktig så mamma får se inni munnen hans..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liten tass som klør seg veldig i munnen, men mamma får ikke se eller kjenne om det har kommet en tann.Hva er grunnen til det?![]()
Salg er supertJa, det er helt klart.
Var heldig å få noen viking sko på salg da![]()
Ååh...så deilig daooohh hurra!! mannen tar fri hele høstferien![]()
Håper hun roer seg igjen![]()
Shame on me...Fy på deg!
Eurosko var det.Ja skoringen?
Så bra
Fikk tak i til guttungen på barnashus. De ser jo helt like ut som årets modell, en lapp eller fargekombinasjon anderledes kanskje...![]()
Off da:-/. Håper hun sovner snart da. Har slike perioder jeg også hvor han bare ligger og styrer og ikke sovner uansett hvor trøtt han er
Det er helt sant hehe. og jeg som er så svak for chanel.Må ikke drive å se så mye rundt på nettet. Kan være farlig det![]()
![]()
Det er jo helt fantastisk da!Vi har en slik outlet her som ofte har stormberg vinterdresser så vi venter og ser om de får det i år også.
I fjor ga vi kr 300,- for en dress
Dersom de ikke får det tar jeg en tur til mamma på lunsj, hun bor nesten ved siden av Norwegian outlet
Har de tilbud nå?Eurosko var det.
Ja hehe. try itNei, de er nok ikke glutenfri
Kanskje jeg skal være litt gal en dag å prøve det du spiser?!![]()
Var enda godt at de ikke hadde din størrelse jaDet er helt sant hehe. og jeg som er så svak for chanel.
Dette er heldigvis ikke min str uansett så det var nå godt sånnsett![]()
Har blitt noen tusen på den siden ja. men etter barn har det blitt en drastisk stopp. Mindre penger, mer lån og mer fornuftigIkke i det hele tatt![]()
Himmel, for en prisGodt denne jakken ikke er min str, ellers hadde det kunne fått fatale kon sekvenser for lommeboka
http://www.vintageluxury.no/products/chanel-jakke-lys-bla
haha ja hadde blitt stygt for lommeboka som er relativt tom fra førVar enda godt at de ikke hadde din størrelse ja![]()
Hvor skal dere da?Det er helt riktigOg nå er det en stund til det er ferie igjen. Neste tur er bestilt alt, men da i mars
![]()
haha ja det kan du si.Himmel, for en pris![]()
Hehe.,.det blir nok lekkertVeldig og da tenkte jeg kjøre en ronja hehe.
Hvor skal dere da?![]()