Lykke til med detIkke så mye. Få tegnet forslag til kjøkken i 1-2 tiden. Ellers ikke mye. Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med detIkke så mye. Få tegnet forslag til kjøkken i 1-2 tiden. Ellers ikke mye. Du da?
Hmm burde inn med hagemøblene vi åI dag er det æ få gubben til å bære inn hagemøblene,rydde unna litt sommersko/klær i garderoben i gangen... begynne med det i hvertfall
Så blir det vell tid for middag og turntrening for jenta i kveld![]()
Hva er grunnen til det?Musemor føler seg smart i dag![]()
Dette var årets modell.
3 for 2 på hele skobutikken.
De eldste fikk sine vinter støvler og jeg fikk meg nye støvletter
Fy på deg!Hadde helt glemt det jeg![]()
Men dere koste dere, og det er også viktigVar ikke så fornutig i Paris som vi burde kanskje vært![]()
Vokser sykt fort her også, men jeg er ikke gravidSer ikke så sprekt utmen men...
Hard geelen sitter ikke like godt på nå som jeg er gravid gitt...og neglene vokser jo sykt fort
Det blir koseligooohh hurra!! mannen tar fri hele høstferien![]()
Det er helt riktigMen dere koste dere, og det er også viktig![]()
Vi har en slik outlet her som ofte har stormberg vinterdresser så vi venter og ser om de får det i år også.Supert . må passe på med tilbud når alt koster sånn
Veldig og da tenkte jeg kjøre en ronja hehe.Vokser sykt fort her også, men jeg er ikke gravid
Blir deilig å freshe de opp på fredag da![]()
Nei, de er nok ikke glutenfrihehe. vanedyr![]()
Sikkert godt, men akkurat de innbakte tingene kan ikke jeg bestille pga. gluten![]()
Men her blir det enten kylling i karrisaus eller stekt ris med kylling og grønnsaker![]()
Snill du er med hamFår lov til å si litt av og til![]()
Må ikke drive å se så mye rundt på nettet. Kan være farlig detGodt denne jakken ikke er min str, ellers hadde det kunne fått fatale kon sekvenser for lommeboka
http://www.vintageluxury.no/products/chanel-jakke-lys-bla
Ikke i det hele tatthehe not smart![]()
Nei ingen store. Tur på hytten. Leos lekeland, badeland . slike tingDet blir koselig
Har dere planer?
Håper hun roer seg igjenNeiser hun er kjempetrøtt, men knør hele tiden
![]()
Uff daIiik, kjenner jeg blir matt av alle utgiftene på hunden i det siste.. Brukt godt over 10.000 hos veterinær (både planlagt og uplanlagte ting, og mer utgifter kommer), samt rundt 7000 i planlagte utgifter, om ikke mer.. Gullgutten ble plutselig svært dyr dette året. Har vel brukt totalt 17-18.000 hos veterinæren i år
Han er heldigvis verdt det![]()
Blir koselig det daNei ingen store. Tur på hytten. Leos lekeland, badeland . slike ting![]()
Nå har jeg fått en badedrakt som hvalross kroppen min får plass i også så![]()