Skravletråd september

Iiik, kjenner jeg blir matt av alle utgiftene på hunden i det siste.. Brukt godt over 10.000 hos veterinær (både planlagt og uplanlagte ting, og mer utgifter kommer), samt rundt 7000 i planlagte utgifter, om ikke mer.. Gullgutten ble plutselig svært dyr dette året. Har vel brukt totalt 17-18.000 hos veterinæren i år :(

Han er heldigvis verdt det ❤️

Iiik, kjenner jeg blir matt av alle utgiftene på hunden i det siste.. Brukt godt over 10.000 hos veterinær (både planlagt og uplanlagte ting, og mer utgifter kommer), samt rundt 7000 i planlagte utgifter, om ikke mer.. Gullgutten ble plutselig svært dyr dette året. Har vel brukt totalt 17-18.000 hos veterinæren i år :(

Han er heldigvis verdt det ❤️
Uff da.
Hva feiler det stakkars vofsen?

Er ennå i permisjon så passer meg ikke helt å starte dagen sååå tidlig helt ennå:-/. Begynner ikke på jobb igjen før på nyåret. De første månedene sov han gjerne til mellom 8 og 10 og det var utrolig herlig. Og jo tidligere han sovnet på kvelden jo tidligere våknet han. Nå sovner han somregel mellom 18 og 1930 på kvelden

Ser den!:p samme her. Sovner hun 18, våkner hun 6. Prøver å ha henne i seng rundt 19 til 19.30, så vi kasnskje sover til etter syv engang :p nå sliter jeg med å få henne til å sove.. trøtt, men bare knør..

Ser den!:p samme her. Sovner hun 18, våkner hun 6. Prøver å ha henne i seng rundt 19 til 19.30, så vi kasnskje sover til etter syv engang :p nå sliter jeg med å få henne til å sove.. trøtt, men bare knør..
Off da:-/. Håper hun sovner snart da. Har slike perioder jeg også hvor han bare ligger og styrer og ikke sovner uansett hvor trøtt han er

Back
Topp