Var ikke til å unngåTakk![]()
Åhh blææ...så gjengen ble smittet ja![]()
Heldigvis virker det som om det er kortvarig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke til å unngåTakk![]()
Åhh blææ...så gjengen ble smittet ja![]()
Hihi...ingenting er bedre enn detJa passer i grunn min relativt tomme lommebok om dagen![]()
Fikk ikke sove, men jeg er jo ikke i form heller ... Må ut å kjøpe sånn doock boots idagHuff...da er det jo ikke rart dere sov lenge![]()
Huff da, det var jo ikke lenge akkurat!Takkbare snupps kunne sove litt mer enn ti minutter i strekk da
![]()
Nei, har ikke det. Har de her hjemme...men kan se om jeg får tatt bilde av noen eller finner på nettetHar du link til disse vintageveskene?
Ja er gøy å planlegge innredningSå spennende da![]()
Det gjør jeg ogsåhehe ja det er digg. jeg er litt kjip da...veskler bare mellom 2 retter![]()
Ja hun er veldig snillSå snill mamma du har
Trenger alltid endel utstyr og klær og det er dyrt..
Ja, de er flotteFikk ikke sove, men jeg er jo ikke i form heller ... Må ut å kjøpe sånn doock boots idagde er visst mye bedre på benet enn cherroks
![]()
Dumme meg klikket på linken!!Nei, har ikke det. Har de her hjemme...men kan se om jeg får tatt bilde av noen eller finner på nettet
Har bestilt en del av denne damen
http://www.vintageluxury.no/
Et par av de som ligger i solgt katogorien der er mine![]()
Godt å høre.Var ikke til å unngå
Heldigvis virker det som om det er kortvarig![]()
Var ikke så fornutig i Paris som vi burde kanskje værtHihi...ingenting er bedre enn det![]()
Planlegging er utrolig artig!!Ja er gøy å planlegge innredning. Gleder meg til å kunne få velge selv hvordan alt skal være (kanskje litt i samråd med gubben også da
)
Ser ikke så sprekt utOff!!
Jeg har bare knekt 1!!![]()
Der var det mye fintNei, har ikke det. Har de her hjemme...men kan se om jeg får tatt bilde av noen eller finner på nettet
Har bestilt en del av denne damen
http://www.vintageluxury.no/
Et par av de som ligger i solgt katogorien der er mine![]()
Når de er så små så må de jo ha nytt hvert eneste årJa hun er veldig snill![]()
Ja, fryktelig dyrt.
Skal man ha kvalitet er det jo flere 1000 for alt de skal ha.
og guttungen må ha alt av vinterustyr nytt nå.
Har kjøpt noe alt heldigvis.
Lille tassen har vokst![]()
Tine brød i micro?Har lyst på noe godt til lunch men vet ikke helt hva. Glemte å ta opp brød i går så har bare ett ganske dypfryst brød:-/
hehe. vanedyrDet gjør jeg ogsåprøver ikke så mye nytt
Elsker innbakt svin og kylling![]()