Prisene deres pleier å være overkommeligja gjorde det. syns den var kul ogfor å ikke si god pris. h&m er grei sånn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prisene deres pleier å være overkommeligja gjorde det. syns den var kul ogfor å ikke si god pris. h&m er grei sånn
![]()
Den er utrolig vakkerOg der fikk jeg ståpels!!![]()
Hehe...samme herGodt det ikke er lenge til fredag og negledamen..for jeg ser ikke ut![]()
Ja veldig bra butikk. mye gode og kjente merker. ofte bra tilbudVar en her før men den ble lagt ned, ja.
Har veldig mange andre da, men akkurat den liker jeg veldig godt
Så deilig daKina restaurant![]()
Hehe skjønner. sikkert irriterendeHar ikke time hos frisør før i november. Går til en fast og har utsatt det en stund nå pga andre planer. Og hun er ganske opptatt så da ble det november. Ettervekst og hår som ikke ser ut:-/. Prøver å spare til langt igjen nå og det er kommet til ett punkt hvor det er for kort til å få i strikk men langt nok til at det er i veien![]()
Huff...da er det jo ikke rart dere sov lengeEi som ikke ville sove før 11 og jeg 2![]()
Har du link til disse vintageveskene?Hva er mange?
Har 24 vintagevesker
![]()
Jeg samler på vesker.Qouter et tilfeldig innlegg av deg.
Hvilke vesker var det du snakket om?
Så snill mamma du harVeldig greit, min mor skulle sette inn et par tusen på kontoen min som jeg skal handle for til guttungen![]()
Trengte jeg i grunn nå. Han har bursdag snart ja, men må ha en del før det. Blitt kaldt.
Og det er ikke noe å rope hurra over min konto![]()
TakkDu er flink
Joda, to er så godt som friske, men mellomste startet med feber igår kveld![]()
Vinterjakke må han haMå iallefall få tak i en vinterjakke til guttungen. den han har nå er i 86 og begynner bli knapp i str. Må kjøpe en i 92
Ja passer i grunn min relativt tomme lommebok om dagenPrisene deres pleier å være overkommelig![]()
Kos deg med det![]()
Så spennende daSkal få tegnet ett forslag på kjøkken i 1-2 tiden tror jeg det var.![]()
Har en liten kjærlighet til Geuss og Via Victoria jegJeg samler på vesker.
Vintage designvesker.
Ysl, chanel, louis vuitton etc.
Det er mange!!Hva er mange?![]()
Har 24 vintagevesker
![]()
Knekt 3 stk!!!!:O:OHehe...samme hermen jeg må vente helt til neste uke...
![]()
Helt fantastiskDen er utrolig vakker
hehe ja det er digg. jeg er litt kjip da...veskler bare mellom 2 retterSå deilig dajeg vil også ha Kinamat!