Ei som ikke ville sove før 11 og jeg 2God formiddag
Tøff natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei som ikke ville sove før 11 og jeg 2God formiddag
Tøff natt?
Elsker Bare barn butikkene.Njaaa, får se. den blir mest fordi den var skjønn i såfall.
Må ha noe mer robust enn som så.
Han har kun 1 vinterjakke nå og den er i 86, begynner å bli knapp i str. må ha ny i 92.
Så tenker reima elr noe i den gata. tar turen på barnas hus og bare barn.
Hehe...hørtes litt dyrere ut det jaVeskerhehe.
Samler jo, da fortrinnsvis på vintage designvesker![]()
Ikke jeg heller. Skulle gjerne gått og fått fikset både negler og hår.
Elsker Bare barn butikkene.
Bar synd vi ikke har de her lenger
Det burde jo gå fintHelt enig!. Må ut en tur senere idag men er bare inn og ut av bilen så ikke så gale![]()
Veldig lurtGubben var veldig bestemt at var det noe han skulle ha i huset så var det peis. Og sa meg fort enig
. Så fikk tegnet inn pipe og peis
![]()
Kos deg med detSnupps sover, så da ser jeg farmen fra igår på opptak![]()
Må iallefall få tak i en vinterjakke til guttungen. den han har nå er i 86 og begynner bli knapp i str. Må kjøpe en i 92Heldige du
Hva skal du shoppe??
Var en her før men den ble lagt ned, ja.Ja, veldig mye fint der.
Ikke? lagt ned:/?
Det skjønner jeg godtSyns vi nå mer eller mindre har vært konstante syke i 2 måneder nå, jeg.
Begynner å bli lei
Har ikke time hos frisør før i november. Går til en fast og har utsatt det en stund nå pga andre planer. Og hun er ganske opptatt så da ble det november. Ettervekst og hår som ikke ser ut:-/. Prøver å spare til langt igjen nå og det er kommet til ett punkt hvor det er for kort til å få i strikk men langt nok til at det er i veienJa, negler har jeg heldigvis time til på fredag. går fast...men ja skulle vært til frisøren også. ettervekst så det holder, men kan ikke ta meg råd denne mnd desverre.
Vinterjakke til guttungen + en noe annet tykkere klær evt.Hva skal du shoppe da?![]()
Qouter et tilfeldig innlegg av deg.Veldig greit, min mor skulle sette inn et par tusen på kontoen min som jeg skal handle for til guttungen
Trengte jeg i grunn nå. Han har bursdag snart ja, men må ha en del før det. Blitt kaldt.
Og det er ikke noe å rope hurra over min konto![]()
Skal få tegnet ett forslag på kjøkken i 1-2 tiden tror jeg det var.Det burde jo gå finthvor skal du?
Du er flinknei hehe. kunne godt vært mer livPrøver bidra så godt jeg kan
Ikke frisk enda?
Hehe...hørtes litt dyrere ut det ja
Har du mange?
Og der fikk jeg ståpels!!Sitter og hører på julemusikk
https://www.youtube.com/watch?v=jp0RD2zFToM