Skravletråd september

Njaaa, får se. den blir mest fordi den var skjønn i såfall.
Må ha noe mer robust enn som så.
Han har kun 1 vinterjakke nå og den er i 86, begynner å bli knapp i str. må ha ny i 92.

Så tenker reima elr noe i den gata. tar turen på barnas hus og bare barn.
Elsker Bare barn butikkene.
Bar synd vi ikke har de her lenger

Ikke jeg heller :). Skulle gjerne gått og fått fikset både negler og hår.

Ja, negler har jeg heldigvis time til på fredag. går fast...men ja skulle vært til frisøren også. ettervekst så det holder, men kan ikke ta meg råd denne mnd desverre.

Veldig greit, min mor skulle sette inn et par tusen på kontoen min som jeg skal handle for til guttungen:)

Trengte jeg i grunn nå. Han har bursdag snart ja, men må ha en del før det. Blitt kaldt.

Og det er ikke noe å rope hurra over min konto:P

Ja, negler har jeg heldigvis time til på fredag. går fast...men ja skulle vært til frisøren også. ettervekst så det holder, men kan ikke ta meg råd denne mnd desverre.
Har ikke time hos frisør før i november. Går til en fast og har utsatt det en stund nå pga andre planer. Og hun er ganske opptatt så da ble det november. Ettervekst og hår som ikke ser ut:-/. Prøver å spare til langt igjen nå og det er kommet til ett punkt hvor det er for kort til å få i strikk men langt nok til at det er i veien:-P

Veldig greit, min mor skulle sette inn et par tusen på kontoen min som jeg skal handle for til guttungen:)

Trengte jeg i grunn nå. Han har bursdag snart ja, men må ha en del før det. Blitt kaldt.

Og det er ikke noe å rope hurra over min konto:p
Qouter et tilfeldig innlegg av deg.

Hvilke vesker var det du snakket om?

Back
Topp