Mellom 6 og 7 somregel. Hatt noen få morninger hvor han har våknet ca halv 8 og da er det luksus. Men da våkner jeg allikevel kl 6:-/
Så tiidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mellom 6 og 7 somregel. Hatt noen få morninger hvor han har våknet ca halv 8 og da er det luksus. Men da våkner jeg allikevel kl 6:-/
yes. syns den var skjønnSå god og varm utj![]()
Syns vi nå mer eller mindre har vært konstante syke i 2 måneder nå, jeg.Typisk mannfolk
Bra dere andre er bedre! Får håpe det er lenge til neste runde![]()
nei hehe. kunne godt vært mer livLitt usikker, har til nå ikke tatt av her
Jeg er desverre litt opptatt med pasienten min, men titter innom en gang i blant![]()
Så gøy.Her blir det visst shopping
Er ennå i permisjon så passer meg ikke helt å starte dagen sååå tidlig helt ennå:-/. Begynner ikke på jobb igjen før på nyåret. De første månedene sov han gjerne til mellom 8 og 10 og det var utrolig herlig. Og jo tidligere han sovnet på kvelden jo tidligere våknet han. Nå sovner han somregel mellom 18 og 1930 på kveldenSå tiidligmen blir vel så tidlig når min hverdag kommer tilbake til neste år
jeg er bare på b menneske som det går ann, så halv 9 er ideelt
![]()
ja gjorde det. syns den var kul ogDen var finså skikkelig god og varm ut!
Så herlig utyes. syns den var skjønn![]()
Ikke min stil heller. hehe til guttungenIkke helt min stil, men veldig fin på andre enn meg.
Dyr?
h&m er den fraSå herlig ut. Hvor du fant den?
Kina restaurantSå koselighvor skal dere spise?
Med tanke på hvor kaldt det var her i morges så må jeg ut etter ny vinterjakke til guttungen. den han har i 86 er litt for knapp på str.Hva skal du shoppe da?![]()
Ikke jeg hellerGodt det ikke er lenge til fredag og negledamen..for jeg ser ikke ut![]()
Ok, trodde den var til deg.Ikke min stil heller. hehe til guttungen
billig. h&m![]()
Så gøy.
Den jakken?
ja finnes jo til damer også de derOk, trodde den var til deg.
Sett mange jenter i jakker som ligner den