Litt usikker, har til nå ikke tatt av herhaha ja .
Mon tro om det går bedre i dag![]()
Da må alle være på sitt beste skravlehumør![]()
Jeg er desverre litt opptatt med pasienten min, men titter innom en gang i blant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker, har til nå ikke tatt av herhaha ja .
Mon tro om det går bedre i dag![]()
Da må alle være på sitt beste skravlehumør![]()
Det gjorde vi ogsåForsov oss idag vigod dag
![]()
Den var finFallt litt for denne![]()
![]()
Skulle gjerne fått sovet til halv 9 jeg ogsåMorgen! Det var jammen meg tidlig. Her våkna vi heldigvis ikke før halv 9nå prøver jeg å få henne til å sove en lur
håper du får sove litt når han sover da
![]()
Ikke helt min stil, men veldig fin på andre enn meg.Fallt litt for denne![]()
![]()
Så koseligJa veldig![]()
Så skal vi få unna noen ærender og ut å spise![]()
Er herligHøres ut som en perfekt morgen![]()
Ja rette vær for innedag idagDa er det bare å kose seg inne![]()
Typisk mannfolkLille U er mye bedre, jeg har sovet så har det veldig bra, mannen, vel han skulle jeg gjerne ha holdt hjemme, men han påstod han var bedre..
Skulle gjerne fått sovet til halv 9 jeg også. Men ikke sjans for at mini sover så lenge med det første
. Er han først våknet om morgenen så er det bare å våkne. Men nå sover han igjen i vognen sin
![]()
Peis er alltid stemningsfulltEr herlig. Mangler bare peis og tenne i den. Men det har vi ikke her vi leier. Men skal ha det i huset vi skal bygge så forhåpentligvis neste høst kan jeg tenne i peisen
![]()
Kjedelig det der... Skulle fått besøk idagDet gjorde vi også
AbsoluttJa rette vær for innedag idag![]()
Mellom 6 og 7 somregel. Hatt noen få morninger hvor han har våknet ca halv 8 og da er det luksus. Men da våkner jeg allikevel kl 6:-/Når pleier han vanligvis å våkne da?![]()
VeskerHva er den andre hobbyen da?![]()
Helt enig!. Må ut en tur senere idag men er bare inn og ut av bilen så ikke så galeAbsoluttgår ikke ut om jeg ikke må!
hihi goodDet gjør mannen også
Gubben var veldig bestemt at var det noe han skulle ha i huset så var det peisPeis er alltid stemningsfullt
Det måtte vi også ha da vi bygde! Om ikke bare for varmen sin skyld, men kosen![]()