Skravletråd september

Morgen! Det var jammen meg tidlig. Her våkna vi heldigvis ikke før halv 9 :) nå prøver jeg å få henne til å sove en lur :) håper du får sove litt når han sover da :)
Skulle gjerne fått sovet til halv 9 jeg også:-). Men ikke sjans for at mini sover så lenge med det første :-P. Er han først våknet om morgenen så er det bare å våkne. Men nå sover han igjen i vognen sin:-)

Skulle gjerne fått sovet til halv 9 jeg også:-). Men ikke sjans for at mini sover så lenge med det første :-P. Er han først våknet om morgenen så er det bare å våkne. Men nå sover han igjen i vognen sin:-)

Når pleier han vanligvis å våkne da?:)

Er herlig:-). Mangler bare peis og tenne i den. Men det har vi ikke her vi leier. Men skal ha det i huset vi skal bygge så forhåpentligvis neste høst kan jeg tenne i peisen :-)
Peis er alltid stemningsfullt:D
Det måtte vi også ha da vi bygde! Om ikke bare for varmen sin skyld, men kosen:)

Peis er alltid stemningsfullt:D
Det måtte vi også ha da vi bygde! Om ikke bare for varmen sin skyld, men kosen:)
Gubben var veldig bestemt at var det noe han skulle ha i huset så var det peis:-). Og sa meg fort enig :-). Så fikk tegnet inn pipe og peis:-)

Back
Topp