God tirsdagsmorgenGod morgen jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tirsdagsmorgenGod morgen jenter![]()
Håper også på detDet var tidlig jahåper du får til en dupp selv etterhvert!
Kan fort bli vanskelig å bestemme seg jaJa gleder meg. Begynner å se for meg hvordan jeg vil ha kjøkkenet tror jeg så får se om vi får det som vi vil
. Hva dere skal gjøre med huset?
Greit med en opprydding. Høsten har ihvertfall kommet for fullt ser det ut som:-/
God morgenGod morgen på dere![]()
Sovet godt?![]()
Her gikk leveringen fortryllende i barnehagen i dag, hurra![]()
Har du laget den liksom?!
Den hjelper nok den ogsåHåper også på det. Men kaffen er ihvertfall funnet frem
![]()
Så gøy med oppussing selv om det tar tidKan fort bli vanskelig å bestemme seg ja
Huset er revet og bygd opp igjen på nytt..så mangler kledning og siste rest innvendig som bad,kjøkken...regner med å bruke ca 2mnd på det som er igjen,så håper på å komme oss inn før jul
Ja,tror den har kommet for fullt nå ja,men jeg liker det![]()
Ja, veldigGod morgen
Sovet strålende her!
Så herlig at levering gikk fint![]()
Ja funket flott detDen hjelper nok den også![]()
Jeg har det ja=)Har du laget den liksom?!![]()
Wow!!!!!!
Nei,ikke egentligSå gøy med oppussing selv om det tar tid. Håper dere kommer inn til jul;-). Har dere bestemt dere for kjøkken og bad?
Den var til en herlig jente som hadde bursdag i gårWow!!!!!!![]()
Ikke lett å bestemme segNei,ikke egentlig
Mulig vi skal høre med noen kjenninger av gubben som er treskjærer,så vi får kjøkkenet i heltre...men er usikker
Badet har vi i utgangspunktet klar om hvordan vi vil ha det,men ikke hva vi skal bruke![]()
Det skjønner jeg de ble! Hadde jeg også blitt om jeg hadde fåttDen var til en herlig jente som hadde bursdag i går![]()
Både mor og jenta var strålende fornøyd. Da blir jeg glad![]()
Skal helst vare noen år jaIkke lett å bestemme seg. Skal jo vare en stund og dyrt er det også
Ja er jo gøy og få gjort det slik en vil ha detSkal helst vare noen år ja![]()
Men blir spennende i allefall![]()
Det skjønner jeg de ble! Hadde jeg også blitt om jeg hadde fått
Fy...du er flink altså![]()

Enda godt med rolig natt! Og godt å bare være sykepasser til én i det minsteAlle sov uten en lyd
Minste og eldste er sendt på skole og barnehage, mens mellomste har høy feber og ligger på sofa![]()
Hihi...ble nok en stilig herremannJa, veldig![]()
Så hadde han noen pensko liggende i skapet sitt som jeg har glemt å ta med hjem. og de skulle han ha på seg som innesko i dag haha...pensko og joggebukse![]()