Skravletråd september

Ja gleder meg:-). Begynner å se for meg hvordan jeg vil ha kjøkkenet tror jeg så får se om vi får det som vi vil:-). Hva dere skal gjøre med huset?
Greit med en opprydding. Høsten har ihvertfall kommet for fullt ser det ut som:-/
Kan fort bli vanskelig å bestemme seg ja :p
Huset er revet og bygd opp igjen på nytt..så mangler kledning og siste rest innvendig som bad,kjøkken...regner med å bruke ca 2mnd på det som er igjen,så håper på å komme oss inn før jul ;)

Ja,tror den har kommet for fullt nå ja,men jeg liker det ;)

Kan fort bli vanskelig å bestemme seg ja :p
Huset er revet og bygd opp igjen på nytt..så mangler kledning og siste rest innvendig som bad,kjøkken...regner med å bruke ca 2mnd på det som er igjen,så håper på å komme oss inn før jul ;)

Ja,tror den har kommet for fullt nå ja,men jeg liker det ;)
Så gøy med oppussing selv om det tar tid :-). Håper dere kommer inn til jul;-). Har dere bestemt dere for kjøkken og bad?

God morgen:D
Sovet strålende her!
Så herlig at levering gikk fint:D
Ja, veldig:D

Så hadde han noen pensko liggende i skapet sitt som jeg har glemt å ta med hjem. og de skulle han ha på seg som innesko i dag haha...pensko og joggebukse;)

Så gøy med oppussing selv om det tar tid :-). Håper dere kommer inn til jul;-). Har dere bestemt dere for kjøkken og bad?
Nei,ikke egentlig :p
Mulig vi skal høre med noen kjenninger av gubben som er treskjærer,så vi får kjøkkenet i heltre...men er usikker :p
Badet har vi i utgangspunktet klar om hvordan vi vil ha det,men ikke hva vi skal bruke :p

Nei,ikke egentlig :p
Mulig vi skal høre med noen kjenninger av gubben som er treskjærer,så vi får kjøkkenet i heltre...men er usikker :p
Badet har vi i utgangspunktet klar om hvordan vi vil ha det,men ikke hva vi skal bruke :p
Ikke lett å bestemme seg:-P. Skal jo vare en stund og dyrt er det også

Den var til en herlig jente som hadde bursdag i går:)
Både mor og jenta var strålende fornøyd. Da blir jeg glad:D
Det skjønner jeg de ble! Hadde jeg også blitt om jeg hadde fått :D
Fy...du er flink altså :)

Alle sov uten en lyd:D
Minste og eldste er sendt på skole og barnehage, mens mellomste har høy feber og ligger på sofa:)
Enda godt med rolig natt! Og godt å bare være sykepasser til én i det minste;)

Back
Topp