Skravletråd september

Ja er jo gøy og få gjort det slik en vil ha det:-)
Ja,ingenting som er bedre enn det nei :)
Blir godt å komme seg inn til sitt eget også...for vi kaster i allefall mye penger ut av vinduet her vi leier nå :S

Så her satt jeg.
Hadde verdens nydeligste gutt på armen som lo og smilte.
Jeg satt helt forelsket, og vet dere hva han fant på.
Han la hodet bakover, sovnet med munnen på fult gap og snorket så jeg er sikker på at veggene ristet...
Ikke snakke med mamma nei, jeg føler meg såra og vondbråten :P

God morgen forresten.
Idag skal vi på 6 måneders kontroll på helsestasjonen, og hente eldsten når skolen er ferdig.
Han har mye lekser i dag, og trenger å låne en ny bok på biblioteket. Han skal også på speideren i kveld så da er de greit å hente han tidlig

Hihi takk for det:oops::)

Hvordan har dagen din vært så langt?Skjer det noe gøy i dag:)?:happy:

Artig å kunne glede andre med noe man synes er gøy å holde på med :D

Morgene har gått med å lugte hunden,tent opp i ovnen,vekt jenta å sendt henne på skolen :) så nå ligger jeg i sofaen og halvsover og katten & hunden ligger å varmer seg foran ovnen :D

Skjer ikke så mye spennende her i dag nei :p bare litt småplukk hjemme :)

Enn der da?

Så her satt jeg.
Han la hodet bakover, sovnet med munnen på fult gap og snorket så jeg er sikker på at veggene ristet...
Ikke snakke med mamma nei, jeg føler meg såra og vondbråten :p

God morgen forresten.
Idag skal vi på 6 måneders kontroll på helsestasjonen, og hente eldsten når skolen er ferdig.
Han har mye lekser i dag, og trenger å låne en ny bok på biblioteket. Han skal også på speideren i kveld så da er de greit å hente han tidlig
Hehe, herlig:P

God morgen :)
Lykke til på kontroll:)

Så her satt jeg.

God morgen forresten.
Så herlig :-D. Kunne bare min også sove like fort :-P. God morgen til deg også:-)

Så her satt jeg.

God morgen forresten.
God morgen:D
Han ble vel sliten av å sjarmere sin mamma❤️
Ha en fin dag og lykke til på kontroll!

Artig å kunne glede andre med noe man synes er gøy å holde på med :D

Morgene har gått med å lugte hunden,tent opp i ovnen,vekt jenta å sendt henne på skolen :) så nå ligger jeg i sofaen og halvsover og katten & hunden ligger å varmer seg foran ovnen :D

Skjer ikke så mye spennende her i dag nei :p bare litt småplukk hjemme :)

Enn der da?
Helt klart:) Var tenkt å lage kakeblogg, men så har jeg mange nok bestillinger som det er..så det får drøye inntil videre:P

Hihi herlig:D

Neeeei, ikke så mye i formiddag egentlig. Skal slappe av.
Farmoren henter guttungen i barnehagen og har han frem til leggetid:)
Vi skal få unna noen ærender og ut å spise:)

Back
Topp