Skravletråd september

Ikke så mye egentlig. Få tegnet forslag til kjøkken i 1-2 tiden tror jeg det var. Ellers er regnet og gråværet tilbake ser det ut som så kosestund inne med mini. Der da?
Blir spennende da? :)
Her fikk vi godkjenning fra kommunen i går,så til helgen er det bare å fortsette på huset vårt også :) *puuh*(tok på tiden)
Idag blir det litt småplukk og opprydding av sommersko/klær+ diverse.
Gråvær er det her også...tilogmed tent opp i dag :)

Hyggelig å høre :) Dagene løper av gårde her for tiden.. Så mange som vil hilse på osv.. Hadde tenkt å skravle litt i dag, men vi ble stående fast på ikea siden en trailer hadde lagd kø på vei hjem.. Så ble shopping og middag der i dag :p etter dagens gjøremål..
Her går det bra ;) Virkelig en drøm :)
Æsj, så kjedelig. Hvordan syk? God bedring til dem!
Høres ut som om dere får dagene til å gå:D

Takk for det, de har en lett blanding av feber, oppkast og diaré:rolleyes:

Blir spennende da? :)
Her fikk vi godkjenning fra kommunen i går,så til helgen er det bare å fortsette på huset vårt også :) *puuh*(tok på tiden)
Idag blir det litt småplukk og opprydding av sommersko/klær+ diverse.
Gråvær er det her også...tilogmed tent opp i dag :)
Ja gleder meg:-). Begynner å se for meg hvordan jeg vil ha kjøkkenet tror jeg så får se om vi får det som vi vil:-). Hva dere skal gjøre med huset?
Greit med en opprydding. Høsten har ihvertfall kommet for fullt ser det ut som:-/

Hei folkens!!

Jeg dro på jobb igjen etter at jeg la frøkna. Måtte ordne en del til foreldremøtet på onsdag.

Jeg satt i fire timer, så nå får foreldrene vær så god å være fornøyd :-P
Har laget bildefremvisning av oppstarten og lagt til musikk. Er fortsatt litt småplukk jeg håper jeg får gjort i morgen formiddag.
Var hjemme litt over midnatt :-P

Nå skal jeg sove ;-)
Så flink du er da:D
Det beste med hele foreldremøte er bildeserien med sangen Hverdag til:D *rørt*

God morgen på dere:)
Sovet godt?:)

Her gikk leveringen fortryllende i barnehagen i dag, hurra:D

God morgen:-). Tidlig på an idag her. Mini våknet kl 05.45 og ikke sjans for at han skulle sove noe mer. Så var bare å komme seg opp. Nå ligger han og leker litt før frokost. Håper på å få en liten powernap selv når han skal sove neste gang. Var litt tidlig dette her og ikke sovet noe særlig godt i natt heller
Det var tidlig ja:) håper du får til en dupp selv etterhvert!

Back
Topp