God morgenGod morgen jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jenter![]()
Planer for dagen da?God morgen![]()
Ikke så mye egentlig. Få tegnet forslag til kjøkken i 1-2 tiden tror jeg det var. Ellers er regnet og gråværet tilbake ser det ut som så kosestund inne med mini. Der da?Planer for dagen da?![]()
Har dere bestemt dere?Blir ny bil på oss snart![]()
Blir spennende da?Ikke så mye egentlig. Få tegnet forslag til kjøkken i 1-2 tiden tror jeg det var. Ellers er regnet og gråværet tilbake ser det ut som så kosestund inne med mini. Der da?
Den har jeg ogsåUsikker endamen Skoda octavia har vi til prøvekjøring nå
![]()
Høres ut som om dere får dagene til å gåHyggelig å høreDagene løper av gårde her for tiden.. Så mange som vil hilse på osv.. Hadde tenkt å skravle litt i dag, men vi ble stående fast på ikea siden en trailer hadde lagd kø på vei hjem.. Så ble shopping og middag der i dag
etter dagens gjøremål..
Her går det braVirkelig en drøm
Æsj, så kjedelig. Hvordan syk? God bedring til dem!
Ja gleder megBlir spennende da?![]()
Her fikk vi godkjenning fra kommunen i går,så til helgen er det bare å fortsette på huset vårt også*puuh*(tok på tiden)
Idag blir det litt småplukk og opprydding av sommersko/klær+ diverse.
Gråvær er det her også...tilogmed tent opp i dag![]()
Så flink du er daHei folkens!!
Jeg dro på jobb igjen etter at jeg la frøkna. Måtte ordne en del til foreldremøtet på onsdag.
Jeg satt i fire timer, så nå får foreldrene vær så god å være fornøyd![]()
Har laget bildefremvisning av oppstarten og lagt til musikk. Er fortsatt litt småplukk jeg håper jeg får gjort i morgen formiddag.
Var hjemme litt over midnatt![]()
Nå skal jeg sove ;-)
Alle sov uten en lydHvordan gikk natten din? Håper de syke er i form igjen![]()
Det var tidlig jaGod morgen. Tidlig på an idag her. Mini våknet kl 05.45 og ikke sjans for at han skulle sove noe mer. Så var bare å komme seg opp. Nå ligger han og leker litt før frokost. Håper på å få en liten powernap selv når han skal sove neste gang. Var litt tidlig dette her og ikke sovet noe særlig godt i natt heller
Hadde helt glemt det jegHar vi altid gjort
Finnes utallelige oppskriftbøker jaSkal huske å spørre degfinnes det oppskrift bok med dette?
![]()
Jeg er jo hyggeligDet var hyggelig
Den har aldri tatt feil hittilsHmm håper fen er riktig
God morgen søte duGod morgen!