Skravletråd september

Gikk en tur på ca 30-40 min, mini sovnet ila av de 5-10 første min. Kom hjem, stoppet for å sjekke postkassen og pling så våknet mini :-/. Men har fått vugget han tilbake i søvn nå da. Kan ikke sove bare 30 min på første lur. Da hadde det blitt nok en sutrete gutt idag også

Gikk en tur på ca 30-40 min, mini sovnet ila av de 5-10 første min. Kom hjem, stoppet for å sjekke postkassen og pling så våknet mini :-/. Men har fått vugget han tilbake i søvn nå da. Kan ikke sove bare 30 min på første lur. Da hadde det blitt nok en sutrete gutt idag også
Et lite tips, om jeg får lov?
Stopp turen ganske rett etter han har sovnet, hvis du ønsker han skal fortsette å sove når du stopper;)
Hvis ikke bør du trille til han har sovet lenge nok. Din høres nemlig ganske lik ut som min eldste, og da var det kosene som hjalp oss til mer og bedre dagsøvn.

God dag jenter :)
Noen dager siden sist jeg skravlet.. Tiden har gått til barselbesøk, bli kjent med lillemor og i går var vi i dåp.
Hva skal dere i dag?

Et lite tips, om jeg får lov?
Stopp turen ganske rett etter han har sovnet, hvis du ønsker han skal fortsette å sove når du stopper;)
Hvis ikke bør du trille til han har sovet lenge nok. Din høres nemlig ganske lik ut som min eldste, og da var det kosene som hjalp oss til mer og bedre dagsøvn.
Tar alltid imot tips og råd:-). Hadde ett par småstopp underveis på turen for å sjekke ett par meldinger som måtte svares på. Og har egentlig vært inne i en god periode nå hvor han sover videre selv om vognen stopper. Var nemlig slik tidligere at han våknet bare vi stoppet vognen eller la han fra oss. Men så bedret det seg og jeg kunne stoppe vognen når han sovnet og han sov gjerne 1 - 1.5 timer til. Men igår og idag så har han våknet på slaget 30 min etter han sovner hvis vognen står i ro..

De mjauer og spiser i et sett så vi håper på det :) de kom alt for tidlig forrige gang.. De hadde ikke pels eller noen ting :(
Uffda... :( så leit når sånt skjer...
De er jo så hjelpesløse..

Ja er en del som må ryddes for å si det slik. Har en svigerfar som har samlet på myyye opp igjen årene. Alt fra metall til biler og båter. Alt fordi det er kjekt å ha og kan jo få bruk for det. At han er for syk selv til å gjøre noe med det ser han ikke helt.

Ja, du nevnte det tidligere en gang. :) mye rydding da helt tydelig. Håper dere kommer dere i mål snart ;)

Ja, du nevnte det tidligere en gang. :) mye rydding da helt tydelig. Håper dere kommer dere i mål snart ;)
Satser på det. Gubben får hjelp av en kompis. Den ene sager trær og den andre rydder stål. Så blir det nok snart plass til at bilene kan fjernes :-). Svigerfar håpet i helgen på at vi skulle ta vare på en del av stålet meeen føler ikke helt for det:-P

Satser på det. Gubben får hjelp av en kompis. Den ene sager trær og den andre rydder stål. Så blir det nok snart plass til at bilene kan fjernes :-). Svigerfar håpet i helgen på at vi skulle ta vare på en del av stålet meeen føler ikke helt for det:-P

Har han ikke fått bruk for det til nå, trenger han ikke det ;) får man ikke penger for å levere inn rent stål også? :p mener noen metall får man betalt for. :) det må være uhorvelig mye saker der på tomta egentlig :O ser for meg noen trær og fire fem biler, men det er kanskje myye mer enn det?:p

god dag jenter :D her hadde vi en start på dagen hvor både mor og barn sov til 10 tiden faktisk :p sånn er det når man ikke sover så godt om natten :) jeg leverte henne til lunsj i barnehagen. sendte de sms før kjernetiden startet å sa det. visste ikke før foreldremøte at jeg kunne bare sende sms :p nå skal jeg slappe litt av før jeg skal rydde :) har søren meg ikke ryddet på en uke for formen min strekker ikke til og mannfolket han gidder ikke :p

God dag jenter :)
Noen dager siden sist jeg skravlet.. Tiden har gått til barselbesøk, bli kjent med lillemor og i går var vi i dåp.
Hva skal dere i dag?

God dag :) hvordan er livet som nybakt mor? ;)

Idag skal vi bare kose oss hjemme. Trøtt idag, så får ikke helt rumpa i rett gir til å gjøre noe fornuftig utenfor dørene :p enn du?

Back
Topp