Siste gang?Jaer siste gang på helsestasjonen idag, så må vi fikse oss selv etterpå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste gang?Jaer siste gang på helsestasjonen idag, så må vi fikse oss selv etterpå
![]()
Nei tror ikke det. Får de om vi får gitt de bortDet skjønner jeg godt
Skal dere beholde noen?
Ja kan ikke sitte for mye inne daHuff dada er det bare å komme seg ut!!
Et lite tips, om jeg får lov?Gikk en tur på ca 30-40 min, mini sovnet ila av de 5-10 første min. Kom hjem, stoppet for å sjekke postkassen og pling så våknet mini :-/. Men har fått vugget han tilbake i søvn nå da. Kan ikke sove bare 30 min på første lur. Da hadde det blitt nok en sutrete gutt idag også
Siste gang?
Kos dere på treff
Og fortsatt god bedring til mannfolket!
Tar alltid imot tips og rådEt lite tips, om jeg får lov?
Stopp turen ganske rett etter han har sovnet, hvis du ønsker han skal fortsette å sove når du stopper![]()
Hvis ikke bør du trille til han har sovet lenge nok. Din høres nemlig ganske lik ut som min eldste, og da var det kosene som hjalp oss til mer og bedre dagsøvn.
Uffda...De mjauer og spiser i et sett så vi håper på detde kom alt for tidlig forrige gang.. De hadde ikke pels eller noen ting
![]()
JaUffda...så leit når sånt skjer...
De er jo så hjelpesløse..
Ja er en del som må ryddes for å si det slik. Har en svigerfar som har samlet på myyye opp igjen årene. Alt fra metall til biler og båter. Alt fordi det er kjekt å ha og kan jo få bruk for det. At han er for syk selv til å gjøre noe med det ser han ikke helt.
Satser på det. Gubben får hjelp av en kompis. Den ene sager trær og den andre rydder stål. Så blir det nok snart plass til at bilene kan fjernesJa, du nevnte det tidligere en gang.mye rydding da helt tydelig. Håper dere kommer dere i mål snart
![]()
Satser på det. Gubben får hjelp av en kompis. Den ene sager trær og den andre rydder stål. Så blir det nok snart plass til at bilene kan fjernes. Svigerfar håpet i helgen på at vi skulle ta vare på en del av stålet meeen føler ikke helt for det
![]()
Tror jammen meg mini sovnet igjen i armene mine:-D
Er det beste som finnesHeerligingenting er bedre enn mammakos
![]()
God dag jenter![]()
Noen dager siden sist jeg skravlet.. Tiden har gått til barselbesøk, bli kjent med lillemor og i går var vi i dåp.
Hva skal dere i dag?
Er det beste som finnes![]()