Ja, hun fikk tidligere i sommer også, men da kom de for tidlig så alle var døde..Oi!så koselig ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun fikk tidligere i sommer også, men da kom de for tidlig så alle var døde..Oi!så koselig ♡
Hihi, takkGod morgen
Grattis som pusebestemor!![]()
God bedring til barnaJeg har store planer om trening hvis barna tillater det
To syke hjemme og en frisk i barnehagen
Ellers bare være sykesøster idag!
Mannen er bortreist og kommer ikke hjem før onsdagskvelden![]()
UffdaJa, hun fikk tidligere i sommer også, men da kom de for tidlig så alle var døde..![]()
Enda godt ikke flere har gått ned for telling.Nei, minstemann som var syk før helga får en ekstra dag hjemme pga 48 timers regelen
Eldstemann har feber og er hjemme.. Mellomste er foreløpig i knallform og i barnehagen
Alltid syke barn når mannen er borte hertror de gjør det med vilje
![]()
Veldig typisk. Nå sprang nettopp gubben ut dørene for å lufte hunden og rydde på tomten slik at den blir klar til å bygges på
.
Her leker mini litt nå før han skal sove igjen om en liten time. Ellers har vi ikke så mange planer idag
. Der da?
JaUffda
Kom det bare 2 nå eller?
Får håpe de klarer seg denne gangen daJaperfekt antall. Sist kom det 4.
De mjauer og spiser i et sett så vi håper på detFår håpe de klarer seg denne gangen daer jo så søte og de små
♡
Så koselig. Er kjekt med barseltreff
![]()
God morgen
Jeg skal pleie syke barn...du da?
Det skjønner jeg godtHihi, takkstor stas for tuppa på 3, hadde nesten ikke tid til å i bhg i dag.
Takk for detGod bedring til barnakaster de opp enda?
Er liksom det. Så på værvarslingen på god morgen norge at lavtrykk skal komme inn fra vest tror jeg det var ila uken.Sikkert lurtman vet aldri hvor lenge fint vær varer!
Krysser fingre for at ikke flere her er smittetEnda godt ikke flere har gått ned for telling.
Rart at det alltid er sykdom når en voksen er borte ja!! Men det skjer konsekvent her![]()
Kos dere på treffUff, ja det var sant..
Jeg og F skal på barseltreff
Her er gubben og fortsatt syk..
Vi kommer til å klare oss bra, men minst en blir syk. Bare vent og seKrysser fingre for at ikke flere her er smittet
Håper det går bra hos dere også med mannen borte![]()
Huff daEr liksom det. Så på værvarslingen på god morgen norge at lavtrykk skal komme inn fra vest tror jeg det var ila uken.
Ja er en del som må ryddes for å si det slik. Har en svigerfar som har samlet på myyye opp igjen årene. Alt fra metall til biler og båter. Alt fordi det er kjekt å ha og kan jo få bruk for det. At han er for syk selv til å gjøre noe med det ser han ikke helt.Går fremover på tomtaIkke så mange planer. Trøtt dag så blir vel bare kos med frøkna som ligger å leker på babygymen nå
![]()
Det er braTakk for det
Nei minsten har ikke kastet opp siden lørdag, han får bare en ekstra dag hjemme
Eldste har feber..