JaDa er nok dette kjapt over ja
Bra du er fornøyd med legen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDa er nok dette kjapt over ja
Bra du er fornøyd med legen!
Lørdag kan jeg gjerne ha skravlekveld uten tv og slikt, med fredag er sofakræsj altsåGodt vi er flere ;-)
Nei nei nei, nå så jeg akkurat reklame for den og fikk SÅ lyst på!!Jeg har melkesjokolade med japp ved siden av meg ;-)
God kveldGod kveldser dere norske talenter ?
Ååååh Det fikk jeg lyst på!!!Jeg har melkesjokolade med japp ved siden av meg ;-)
Tror du meg ikke nå heller??Særlig at det bare blir litt
Hehe, joda. Men er ikke så glad i å se på tv. Fikk min dose da jeg var syk for snart 2 uker siden. Liker å lese og liner nyheter. 2 fluer i en smekkDet var da makabert på fredagskvelden![]()
Neida, lover å ikke nevne det igjen!!Nei, skal dere begynne med denne sjokoladefristingen igjen nå![]()
Vinn-vinn for hele gjengenSå stas da! For både barn og besteforeldreog dere
![]()
Håper jeg ogsåOkei håpe han snart er pigg igjen![]()
Hehe nei det var det. ikke feil det. Passe på hvor jeg har øya i morgen jeg da![]()
Får sjekke nå daTrenger den vel kanskje før det ...hmm
Nei det er kjedeligDa må du sette på Nytt på nytt![]()
En dvergplanet iallefall. ;-)Pluto er ingen planet![]()
Ah godt han sovnet daFlott :-D
Nå er storebror i seng. Måtte inn til han igjen fordi han tenkte på skulle ting han ikke klarte å sette ord på :-(
Men nå tenker jeg han sover![]()
Jeg har en stor plate stratos i kjøleskapet. Vil du ha??Hvorfor kjøpte jeg ikke sjokolade på butikken idag :-/:S. Fikk såååååååå lyst på sjokolade sammen med chipsen
Ha ha nei kjære degTror du meg ikke nå heller??![]()
Se, men ikke røreHåper jeg også
Hihi...titte litt er jo lov![]()
Hurra hurra :-DGod kveld![]()
Er da alltids klar![]()