Viking mot godsetHvem spiller ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viking mot godsetHvem spiller ?
JaGod kveldser dere norske talenter ?
Deilig med stort kjøleskapDu får gjøre det. Likte også godt kjøleskapet de brukte med det kjøkkenet fordi det var så stort og romslig
.
Okei håpe han snart er pigg igjenHan har bare feber og er slapptakk for det!
Brannstasjonen vil jeg også til!håper lillegutt er i bedre form i morgen! Sier ikke nei til kjekke menn i uniform
![]()
Kos deg med gullguttenHurra kb er hjemmenå er det kosetid,har ikke sett han i dag
Viking mot godset
Åja
Ja, skjønner jeg. Har du ikke hatt det veldig lenge nå?Jeg også i grunn
Pluto er ingen planetTa Pluto da, den er ikke så stor.![]()
hehe ja...mannen er som et barnBeste barna får her![]()
Er ferdig nåKos deg med gullgutten![]()
Stort kjøleskap er så gull det!Deilig med stort kjøleskap![]()
Ingen av de egentligÅjahvem heier du på ?
Det er spennende![]()
Så bra det løsnetAlle triksene i boka ble prøvd. Heldigvis løsna det inatt. To og et halv døgn siden sist. Var vondt å få det ut og![]()
Hs ringte idag for å høre hvordan det gikk. Fortalte henne hva legen hadde sagt og hun ble vel rimelig forbanna egentlig. En uke er ikke bra overhodet uten avføring for mme barn. Selv to døgn var i overkant. Han legen vi var hos, var samme lege som undersøkte barna og vår jente på seksukerskontrollen og.
Hun skulle heldigvis ta dette videre og få gjort noe med det. Han gav oss utrolig mye feil informasjo og råd. Kjenner jeg blir forbanna over å tenke hvor mange andre som potensielt har fått samme svar som vi.. og blankt blitt avvist hos lege..
Var de gode? Inspirert av deg fant jeg fram KinaCrispo kuler![]()
Tror jeg ikke. Kommer ofte på 30% i sportsbutikker på høstrnNoen som har peil. Bergans dunjakke/boblejakke til guttungen. sparer man noe særlig på å kjøpe det i Sverige??
God kveldHei på dere. :-D
Jeg er alene hjemme i kveld og er skravleklar hvis dere er det. ;-)
Skal bare legge storebror først. ;-)
Heier vel ikke på noen spesiell, men kult å se både de flinke og de som dummer seg litt mer utÅjahvem heier du på ?
Det er spennende![]()
Jo siden aprilJa, skjønner jeg. Har du ikke hatt det veldig lenge nå?
Altså, haha, hatt det hele livet, men hatt vondt![]()