Håper dere får en koselig kveldDa var jenta lagt, pizzaen på tur i hus og kveldskosen kan begynnebesøket er å henter pizza
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får en koselig kveldDa var jenta lagt, pizzaen på tur i hus og kveldskosen kan begynnebesøket er å henter pizza
![]()
Tror jeg ikke. Kommer ofte på 30% i sportsbutikker på høstrn
Kos dereJeg er og alene, men har snuppa mi da![]()
Hihi...nyt den duJa♡ også sklir jeg heeeelt ut med en munkholm i dag![]()
Vi sjekket hvertfall og sparte liteJa ok. ellers skulle jeg fått familie til å kjøpt nemlig...
Bittelitt har jeg tenktBare litt?![]()
ja okei. dumt..Vi sjekket hvertfall og sparte lite
Skal prøve å ta når jeg er hjemme igjen eller finne bilde på nettBilde?![]()
Ja ddet er jo dyre jakker,men veldig gode da. Ci betalte vel 800 på salgja okei. dumt..
Dessverre ikke :/Fant du noen?
3 måneder er lenge. Men skjønner du er litt stressa da, hadde sikkert vært det selv![]()
JaGreit å prøve litt uten gluten dakanskje det hjelper!
Men vet ikke om det er så populært å ta med seg sjampoo og såpe ut i nabolagetMen praktisk med dusj utendørs da![]()
Slapp av, dere kommer i målFare for at de fyker for fort.
Vi har jo ikke ordnet en ting.
Ikke vogn, ikke bilstol, ikke funnet frem (vet ikke helt hvor jeg finner engang) babyklærene for å se hva vi mangler, ikke sett over bleiebeholdningen, ikke tenkt på permisjon, eller navn, eller dåp eller faddere (vi har "brukt opp" foreldre og søsken på de to vi har...) Og jeg vil egentlig ha alt klart av ting og tang (ikke dåpen da, men klør og sutsyr og sånn) til jul. Det er i dag tre mnd til jeg tar permisjon. jeg vil ordne det meste av styret til jul i november, og bare kose og bake i desember, jeg vil ha babygreiene også klart. Og.,... vi har altså ikke begynt. Denne lørdagen er fullbooket, og den neste skal mannen i 50 års dag til sin onkel (Jeg er også invitert, men siden alle andre rundt oss hadde andre planer har vi ikke barnevakt, så da drar mannen sammen med sin mor)
og vips er vi godt uti oktober...
Kjøpt i butikkÅh bestilt på nettet?
De gleder seg villt!Så kjekt da. Da koser de seg nok
![]()
Ble vel nesten 300 til sluttHva hadde du da?![]()
Yes jeg har selv nemlig så vil ha til han ogJa ddet er jo dyre jakker,men veldig gode da. Ci betalte vel 800 på salg
Yes, jeg har det fintOi, for et luksusliv da![]()