Fant mye fintHåper dere fant noe fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant mye fintHåper dere fant noe fint![]()
Fant du noen?To gravidbukser :/
Aldri prøvd det jegDet er deilig
Klarer ikke legge selv jeg![]()
Men praktisk med dusj utendørs daDet håper jeg også![]()
JaLitt godt å litt mor & datter tid også ❤
Har vært det de siste dagene :/
De ble noen hvite fra dkny på meg![]()
Veldig mange fine kjøkken jaÅåååh det er så mange fine kjøkken. Ble forelsket i selvsagt forelsket i ett kjøkken på hth men nå skal de tegne det også skal vi til Strai på tirsdag
![]()
Ja, hehe. Lettere sagt enn gjortDa ble det nye gardiner på oss. Og litt annet stash. Skulle egentlig spare penger men... Uuups
Næmmenhva sa han da?
Haha fort gjort![]()
Trenger nye gardiner her. Virkelig! Trenger farger!!!Ja, hehe. Lettere sagt enn gjort![]()
Han kunne konstantere at jeg hadde mye luft i magen. Og var forstoppet. At jeg hadde lavt blodtrykk. Og at jeg ikke så bra ut. Han beskrev meg som blåmen han mente det ville gå over. At det ikke var noe han kunne gi meg. Tydeligvis.
Trenger nye gardiner her. Virkelig! Trenger farger!!!
PeppesHva er/har vært middag i dag?![]()
Har ikke peiling. Gubben er på vei hjem nå,å vi skal ordne oss noe i kveldHva er/har vært middag i dag?![]()
Åh så godt daPeppesmå først ned med klesvask så bestiller jeg og henter
![]()
OkeiHar ikke peiling. Gubben er på vei hjem nå,å vi skal ordne oss noe i kveldhan bestemmer,så regner med det blir noe godt
Risotto håper jeg på
![]()
Eeehm?Han kunne konstantere at jeg hadde mye luft i magen. Og var forstoppet. At jeg hadde lavt blodtrykk. Og at jeg ikke så bra ut. Han beskrev meg som blåmen han mente det ville gå over. At det ikke var noe han kunne gi meg. Tydeligvis.
Trenger nye gardiner her. Virkelig! Trenger farger!!!
Det ble fem av de blå og en av den med mønster.De var skjønne![]()
En som jobbet på legekontoretEeehm?
Hvilken lege var dette egentlig?![]()