Ikke dum ide. Er somregel så trøtt når jeg legger meg at jeg sovner ganske kjapt men skal huske på det om jeg sliter med å sovne
![]()
Gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dum ide. Er somregel så trøtt når jeg legger meg at jeg sovner ganske kjapt men skal huske på det om jeg sliter med å sovne
![]()
Jeg blir også alene hjemme i kveldHei på dere. :-D
Jeg er alene hjemme i kveld og er skravleklar hvis dere er det. ;-)
Skal bare legge storebror først. ;-)
Gjør det![]()
Godt man ikke har det tempo hver dagMer enn nok![]()
Takk for detHuff dagod bedring til sønnen
![]()
Så detKvinne prøvde å knivstikke ett barn på Grønland i kveld ... Syke syke kjerring !!!! Det er grunnen til at jeg ikke vandrer der. Er jo farlig strøk :/
Ja♡ også sklir jeg heeeelt ut med en munkholm i dagÅåh...høres ut som om dere skal kose dere![]()
Hehe jeg sovna med det i natt. Ser for meg at jeg kan bli sittende langt på natt da:-D.
Haha kunne sikkert klart noe slikt jeg også var jeg trøtt nokHehe jeg sovna med det i natt![]()
Nei, stemmer detNei egentlig ikke![]()
Håper de siste ukene fyker avstedJepp, godt over også, ferdig med 24 uker og bare 16 igjen. Tida flyr
JaSå detså tragisk..
Kommer nok innom littOj blir mye skravling da
Greit å prøve litt uten gluten dajeg er har kanskje glutenallergi. tester det ut nå og ble glad når jeg ser at stratos ikke inneholder gluten![]()
den er ikke seig på en måte og da blir den tørr, som kake. vanskelig å forklare, men fy søren den var god og mettende![]()
Bare litt?Kommer nok innom litt![]()
Håper de siste ukene fyker avsted![]()
Så heldig du er daMmm...her har gubbem tenkt å lage hjemmelaget burritos til kveldskosenogså hadde han kjøpt med den nye stratosen til meg ❤
God kveldGod kveldda var enda en dag på farten over... Frem med sjokoladen!