Skravletråd september

Da var jenta lagt, pizzaen på tur i hus og kveldskosen kan begynne ;) besøket er å henter pizza :)

Jeg er og alene, men har snuppa mi da ❤️

jeg er har kanskje glutenallergi. tester det ut nå og ble glad når jeg ser at stratos ikke inneholder gluten :D
den er ikke seig på en måte og da blir den tørr, som kake. vanskelig å forklare, men fy søren den var god og mettende :D
Greit å prøve litt uten gluten da:) kanskje det hjelper!

Håper de siste ukene fyker avsted:D

Fare for at de fyker for fort.

Vi har jo ikke ordnet en ting.

Ikke vogn, ikke bilstol, ikke funnet frem (vet ikke helt hvor jeg finner engang) babyklærene for å se hva vi mangler, ikke sett over bleiebeholdningen, ikke tenkt på permisjon, eller navn, eller dåp eller faddere (vi har "brukt opp" foreldre og søsken på de to vi har...) Og jeg vil egentlig ha alt klart av ting og tang (ikke dåpen da, men klør og sutsyr og sånn) til jul. Det er i dag tre mnd til jeg tar permisjon. jeg vil ordne det meste av styret til jul i november, og bare kose og bake i desember, jeg vil ha babygreiene også klart. Og.,... vi har altså ikke begynt. Denne lørdagen er fullbooket, og den neste skal mannen i 50 års dag til sin onkel (Jeg er også invitert, men siden alle andre rundt oss hadde andre planer har vi ikke barnevakt, så da drar mannen sammen med sin mor)

og vips er vi godt uti oktober...

Back
Topp