JaDet beste er jo å lage den glutenfrie pizzaen selvMen den glutenfrie på peppes har vi gode erfaringer med. Selv mannen skryter over den
men som alt annet smak og behag
Noe mer som er godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDet beste er jo å lage den glutenfrie pizzaen selvMen den glutenfrie på peppes har vi gode erfaringer med. Selv mannen skryter over den
men som alt annet smak og behag
Er ikke farligere der enn andre stederKvinne prøvde å knivstikke ett barn på Grønland i kveld ... Syke syke kjerring !!!! Det er grunnen til at jeg ikke vandrer der. Er jo farlig strøk :/
Nei egentlig ikkeDeilig med litt alenetid![]()
Heldigvis er du over halvveis![]()
Oj blir mye skravling daJepp, blir fantastisk
Og uken etter det har jeg helt barnefri!!![]()
Det har gått fortJepp, godt over også, ferdig med 24 uker og bare 16 igjen. Tida flyr
Kommer til å bli kjempefinJa ikke santTenkte i rød til jul
![]()
Kos deghusk å pust
![]()
Nja egentlig trøtt men må ha en herjerunde i sengen før han faller til roHe he vil ikke sove da
Sorry detHmm nå var du slem
Jaden var super god og faktisk mer mettende :O men manglet gluten og da kjennes den tørr ut. Den er liksom ikke saftig men mer som kake
kommer til å kjøpe mer av det
Noe mer som er godt?![]()
Heldige du er:-D. Kos degMmm...her har gubbem tenkt å lage hjemmelaget burritos til kveldskosenogså hadde han kjøpt med den nye stratosen til meg ❤
jeg er har kanskje glutenallergi. tester det ut nå og ble glad når jeg ser at stratos ikke inneholder glutenVår er ikke tør??![]()
Fikk såvidt med meg introen til det da jeg gikk forbi tven da jeg skulle legge mini:-/. At det går an!!.Kvinne prøvde å knivstikke ett barn på Grønland i kveld ... Syke syke kjerring !!!! Det er grunnen til at jeg ikke vandrer der. Er jo farlig strøk :/
Så herlig daJepp, blir fantastisk
Og uken etter det har jeg helt barnefri!!![]()
Ja jeg og på få ferdig en lue .Kommer til å bli kjempefin. Kanskje jeg og skal prøve meg på noe slikt
. Må bare bli ferdig med teppe jeg strikker først
![]()
Høres ut som du får en gøy lørdagPusterSøta
![]()
Lader opp til 6-7 timer dugnadjobb i hallen i morraBlir nok gøy
![]()
var den letteste måten å sammeligende medHehe som en kake faktisk
Mye godt glutenfritt ja,noe spesielt du tenker på?
Baker det meste selv.
Ferdigkjøpt glutenfritt brød smaker ikke særlig godt...
God kveldGod kveldda var enda en dag på farten over... Frem med sjokoladen!