Skravletråd september

Det beste er jo å lage den glutenfrie pizzaen selv:) Men den glutenfrie på peppes har vi gode erfaringer med. Selv mannen skryter over den:Dmen som alt annet smak og behag
Ja :) den var super god og faktisk mer mettende :O men manglet gluten og da kjennes den tørr ut. Den er liksom ikke saftig men mer som kake :p kommer til å kjøpe mer av det :)
Noe mer som er godt? :)

Ja :) den var super god og faktisk mer mettende :O men manglet gluten og da kjennes den tørr ut. Den er liksom ikke saftig men mer som kake :p kommer til å kjøpe mer av det :)
Noe mer som er godt? :)

Hehe som en kake faktisk:P

Mye godt glutenfritt ja,noe spesielt du tenker på:)?
Baker det meste selv.
Ferdigkjøpt glutenfritt brød smaker ikke særlig godt...

Vår er ikke tør??:)
jeg er har kanskje glutenallergi. tester det ut nå og ble glad når jeg ser at stratos ikke inneholder gluten :D
den er ikke seig på en måte og da blir den tørr, som kake. vanskelig å forklare, men fy søren den var god og mettende :D

Hehe som en kake faktisk:p

Mye godt glutenfritt ja,noe spesielt du tenker på:)?
Baker det meste selv.
Ferdigkjøpt glutenfritt brød smaker ikke særlig godt...
var den letteste måten å sammeligende med :p er det gluten i pasta? vet det er det i pølelser så da må man kjøpe de uten melk og gluten mener jeg mamma kjøper :) mamma baker selv hun og for hun synes ikke det ferdig er så godt :p hun sa det og jeg har smakt det så vet at det er vondt :p

Back
Topp