Ble pitataco herHva er/har vært middag i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble pitataco herHva er/har vært middag i dag?![]()
Begge er veldig glad i å stå på kjøkkenetOkei så greit da![]()
Vet ikke ennåLegge barn. Og kose meg framfor tvn med gubbisen som Endelig har kommet hjem.) der?
Hva er planene for kvelden?
Så kjipt daHan kunne konstantere at jeg hadde mye luft i magen. Og var forstoppet. At jeg hadde lavt blodtrykk. Og at jeg ikke så bra ut. Han beskrev meg som blåmen han mente det ville gå over. At det ikke var noe han kunne gi meg. Tydeligvis.
Trenger nye gardiner her. Virkelig! Trenger farger!!!
Er helt sikkert noen rundt deg også som holder på?Ååh....så heldig du er som har den muligheten![]()
De fleste er jo det første året ,bare min som ville vente littEr forberedt på det her også den dagen mini begynner i barnehage :-/
De var fine
Okei jeg og er mye på kjøkkenet. men da er det kaker jeg liker og er best påBegge er veldig glad i å stå på kjøkkenetmen nå i det siste har det mest vært han
![]()
Så braTakk, det har jegHaar du?
![]()
Har du glutenallergi?Nå er halvveis hjemmespent på glutenfri pizza ja
![]()
Nam!Okei jeg og er mye på kjøkkenet. men da er det kaker jeg liker og er best på![]()
Heldigvis er du over halvveisAlt vel her, sånn bortsett fra bekkenet, men det går jo bra det også når man tar det for det det er
Godta. Det er sånn det er til baby kommer ut
Ja hehNam!![]()
Var godt det ogsåJaja hvorfor ikke![]()
Det vil jeg troVar godt det også![]()