HahaVar liksom ikke været for nye hvite joggesko i dag :/
Må finne frem støvlene her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaVar liksom ikke været for nye hvite joggesko i dag :/
Må finne frem støvlene her.
Rabatt er aldri feilVar så mye fint!!. Må tilbake til hth siden vi kan benytte oss av rabatten til byggfirmaet og da må snakke med en annen person. Men falt for ett (selvsagt ett av de dyreste) kjøkkene
Du ogsåSå deilig da.![]()
Må ha riktig god helg![]()
Tydeligvis for første var det laktose og nå er det så sykt vondt at jeg nesten grinerHvorfor glutenfri? Er du allergisk?
HuffTydeligvis for første var det laktose og nå er det så sykt vondt at jeg nesten griner![]()
Vi har åpen løsning og like liftgardinerSer på liftgardiner. Og lurer på om jeg skal ha samme type på kjøkken og i stua. Er åpen løsning
Hadde vært veldig moroHadde vært gøy ja!
Fikk feber i går kveld, og har det ennåUsj da, det ble ikke kortvarig?
YayVi har åpen løsning og like liftgardiner![]()
De var fine
Veldig spent på hvordan det blir her når jeg får de oppDe var fine
Kos dere i kveldder dro mannen på middag med jobben ......jeg er veldig avhengig av han <3 også kan jeg ikke ha besøk for jenta mi er syk og ønsker ikke smitte noen heller
men nå skal jeg ta klesvask og husarbeid + vi skal lage god middag og kose oss med en film før hun legger seg <3 eneste hun har fått i seg er melk ikke noe mat overhode
![]()
Ja, ikke som igår?!Vært ganske dødt her i dag?
Ender jo opp med detJeg også,mer er mest her allikevell![]()
Regner med de var fine da,hvis ikke er det rart hvis ikke han ga beskjed...Kan hende han ikke så det eller tenkte på det. Eller så var prøvene fine også... Vet ikke...
Har andre smerter enn før så ja :/ følger med ME så ikke så lett det derHuffer det sånn forsøk for å finne ut hva du reagerer på?
Ja okJa! Gardinene vi har nå er hvite med sorte trær på. Rommet er i en lys beige farge. Blir litt kjedelig.
Vel. Jeg føler meg jo ikke noe bra. Så skulle vel tro jeg i det minste hadde mangel på jern. Må huske å spørre fastlegen om det!Regner med de var fine da,hvis ikke er det rart hvis ikke han ga beskjed...
Okei så greit daVi er ganske flinke å fordele kjøkkentjenestenheldigvis
![]()