Det skal viKos dere i kveld
Håper snuppa di fikk i seg litt mat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal viKos dere i kveld
Håper snuppa di fikk i seg litt mat..
okeiHer blir det pølser på ungene (ups) og sushi på oss voksne til kvelds.![]()
Legge barn. Og kose meg framfor tvn med gubbisen som Endelig har kommet hjem.Hva er planene for kvelden?
Javi skal det
er jo så mye bedre å hente selv når det er kvart å gå
fant det ut idag da at man kan hente selv
ja
men nå ble det heavy heaven
glutenfri for mamma mener jeg reagerer på det og nå pga ME
jaja blir sunnere livsstil da
![]()
Jaja hvorfor ikkeSkulle egentlig ha hjemmelaget pizza men siden vi var så sent hjemme ble det pasta![]()
Oh helt nyttVi skal bygge hus så trenger kjøkken![]()
Huff daHar andre smerter enn før så ja :/ følger med ME så ikke så lett det der
Var den godNå er halvveis hjemmespent på glutenfri pizza ja
![]()
Kjøkken er så artig å se påÅåååh det er så mange fine kjøkken. Ble forelsket i selvsagt forelsket i ett kjøkken på hth men nå skal de tegne det også skal vi til Strai på tirsdag
![]()
Grattis med nye gardinerDa ble det nye gardiner på oss. Og litt annet stash. Skulle egentlig spare penger men... Uuups
Tørr?Glutenfri pizza = tørrmen blir vel vant med det
![]()
Ååh....så heldig du er som har den mulighetenIkke jeg hellerså er det ei som driver hjemme med dette,som er utrolig flink som tar 1/3 av prisen i forhold til salong
![]()
Vil ha lift jeg også men finner ikke noeVeldig spent på hvordan det blir her når jeg får de opptror det blir veldig fint
![]()
Høres bra utFant mye fint. Skal tilbake på tirsdag og se på tegninger og se mer på pris
![]()
Du får gjøre detVel. Jeg føler meg jo ikke noe bra. Så skulle vel tro jeg i det minste hadde mangel på jern. Må huske å spørre fastlegen om det!
Det er skikkelig pirkejobbAldri prøvd det jeg![]()
Jeg har jo ikke vært herJa, ikke som igår?!![]()
Er forberedt på det her også den dagen mini begynner i barnehage :-/Konstant syk