Å ja det blir detSå koselig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja det blir detSå koselig da![]()
Ja det gr jo ikke anSynes det var merkelig jeg også![]()
Har du klart å skravle så myeHar passert 400![]()
Han er alltid så effektivHan er effektiv idag![]()
Mange dager igjen så det går helt klartDet kommer jeg nok til å gjøre helt fint, er ikke tvil om det..
Sjelden jeg gjør det gittIkke hold pusten!![]()
Kan ikke ha gjort så mye annet daJa, det er mye
Mener jeg hadde rekord påska 2013![]()
Syns nå det skal sjekkes litt bedre enn det, jeg da..Fikk time kl. 11ikke hos fastlegen da
men får håpe vedkommende har peiling på gravide
vet ikke helt hva jeg kan kreve... Hvis det ikke er uvi. Skal jeg bare slå meg til ro med at det er fordøyelsen som har gått til helvete?
Skal prøve å fixe detNei, det kan jeg ikke svare på.
Tenkte jeg bare skulle si i fra jeg
Uff...høres ikke noe godt utFøler meg Ok nå. Men det gjorde jeg også i går, tidlig på dagen. Så ble det verre mot kvelden igjen. Klarte ikke hente snuppa alene i bhg engang. Nå har det holdt på en uke!! Og nå er jeg dritt lei. Vil iallfall sjekke at alt er bra med baby. Og utelukke uvi. Er det bare plager med fordøyelsen så må jeg i det minste få noen gode råd!! Får så langt har ingenting hjulpet noe særlig![]()
Har aldri vært i tvil om det, men spørsmålet er bare når.Mange dager igjen så det går helt klart![]()
Så klart du vsr litt bedre!!Mener å huske den var tett oppunder 700![]()
Ja ikke sant velHaha..
Moroklumpen![]()
Du skal skravle da skjønner jegGod morgen jenter.
I dag har jeg ingen planet i det hele tatt.
Hva med dere?
Ja, det er godt å være i målHar aldri vært i tvil om det, men spørsmålet er bare når.
Kunne godt ha tenkt meg å være over 2.525 nå![]()
Har ikke kommet hit enda..Da kom jammen meg regnet også:-/.
Får prøve så godt vi kanDere skravlet nesten 9000 i går. Woooohooo!!!! Kjempebra! Klarer dere 10 000 i dag???
Du kan gjerne få detHar ikke kommet hit enda..