Skravletråd september

Ikle blitt noe bedre enda?
Føler meg Ok nå. Men det gjorde jeg også i går, tidlig på dagen. Så ble det verre mot kvelden igjen. Klarte ikke hente snuppa alene i bhg engang. Nå har det holdt på en uke!! Og nå er jeg dritt lei. Vil iallfall sjekke at alt er bra med baby. Og utelukke uvi. Er det bare plager med fordøyelsen så må jeg i det minste få noen gode råd!! Får så langt har ingenting hjulpet noe særlig :(

Uke 38, da er det ikke lenge igjen :)
Det var da min 2 yngste kom det.
NB: Tickeren din er forresten feil, den sier 23+6
Han er velkommen nå om han vil :D
Visste ikke at jeg har ticker heller jeg? :s
Bruker bare app...noe jeg kan endre/fjerne fra appen eller må jeg inn på pc?

Føler meg Ok nå. Men det gjorde jeg også i går, tidlig på dagen. Så ble det verre mot kvelden igjen. Klarte ikke hente snuppa alene i bhg engang. Nå har det holdt på en uke!! Og nå er jeg dritt lei. Vil iallfall sjekke at alt er bra med baby. Og utelukke uvi. Er det bare plager med fordøyelsen så må jeg i det minste få noen gode råd!! Får så langt har ingenting hjulpet noe særlig :(
Uff, håøres ikke noe morsomt ut, hva sier legen?

Det syns jeg virkelig du skal gjøre.
Du kan ikke gå rundt slik
Nei det har vart lenge nok :( men har vel bare tenkt at det ville gå over og at luftsmerter og slikt er vanlig når man er gravid. Men det får være grenser. Hvis det fortsetter på denne måten så må han iallfall sykemelde meg 100% da.

Nei det har vart lenge nok :( men har vel bare tenkt at det ville gå over og at luftsmerter og slikt er vanlig når man er gravid. Men det får være grenser. Hvis det fortsetter på denne måten så må han iallfall sykemelde meg 100% da.
Det er det som er problemet med å være gravid.
Er så lett for å skylle på den.
Selv om man er gravid så behøver det ikke være graviditeten som er den skyldige og ting må sjekkes opp når det vedvarer

Det er det som er problemet med å være gravid.
Er så lett for å skylle på den.
Selv om man er gravid så behøver det ikke være graviditeten som er den skyldige og ting må sjekkes opp når det vedvarer
Ja det er sant det du sier :( jeg har iallfall ikke opplevd noe lignende fra forrige svangerskap. Så det er bare å komme seg avgårde til legen ja!

Masse lykke til, håper det er en lett fiks
Fikk time kl. 11 :) ikke hos fastlegen da :( men får håpe vedkommende har peiling på gravide :( vet ikke helt hva jeg kan kreve... Hvis det ikke er uvi. Skal jeg bare slå meg til ro med at det er fordøyelsen som har gått til helvete?

Back
Topp