Skal prøve å gjøre en innsatsDere skravlet nesten 9000 i går. Woooohooo!!!! Kjempebra! Klarer dere 10 000 i dag???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å gjøre en innsatsDere skravlet nesten 9000 i går. Woooohooo!!!! Kjempebra! Klarer dere 10 000 i dag???
Har mer lyst på litt solDu kan gjerne få det![]()
Det er dugnadshelg her, og et loppemarked jeg ønsker å gå på.Heihei på dereFin start på fredagen
?
Snart heeelg for de fleste nå![]()
Klarer du dele deg i 3 daDet er dugnadshelg her, og et loppemarked jeg ønsker å gå på.
Ops, jeg må visst være 3 steder på en gang
Jeg også. Ser det skal bli bedre her ila helga og begynnelsen av neste ukeHar mer lyst på litt sol
Spennende med nytt kjøkkenSkal til hth og se på kjøkken. Og gubben skal på jobb på kvelden/natten
. Du da?
Er litt vanskelig siden jeg ikke har en 3D printer...Klarer du dele deg i 3 da?
Jeg elsker loppemarked![]()
Jeg er ikke medDere skravlet nesten 9000 i går. Woooohooo!!!! Kjempebra! Klarer dere 10 000 i dag???
Har en veldig fin start.Hallo
Har dere fin start på helgen?
Her er lille N syk igjen :/ slapp med stygg hostehun ble hjemme
![]()
God bedringHallo
![]()
Ikke en ny 650 dagJeg er ikke medfortsatt sliten etter i går
Er litt vanskelig siden jeg ikke har en 3D printer...
Elsker også loppemarked, men skal man få tak i noe bra må man være der på første dagen og da er jeg på dugnad i barnehagen, og burde vært det her i lokalmiljøet også
Så alldeles ikke,660 ble litt mye gitt.Ikke en ny 650 dag
Skjønner du er sliten etter det
God morgenGod morgen![]()
Vi får se hva jeg gjør..Ja, det er sant. samtidig som det kan være et pluss siste dagen for da vil man gjerne bli kvitt siste rest og prisene kan være satt ned
Uffda... er hun mye syk? :/Hallo![]()
![]()