Tror ikke jeg hadde klart å holde meg våken så lengeDa er du flink! Blir sjelden før etter kl 23 her gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg hadde klart å holde meg våken så lengeDa er du flink! Blir sjelden før etter kl 23 her gitt![]()
jeppMener du slik bedsidecrib?
Den kurven lille U sover i er en familiekurv som er en 88 år gammel.
Tror nok jeg går for viking i år ogsåJeppsånn passe fornøyd
![]()
Søsteren min bor 5min unna meg,så hun skal få fixe håret mitt for prinsen kommer i allefallJeg orket ikke invitere dem på barsel
Denne gangen må jeg bestille litt før![]()
Er det ikke flott enkelte ting endrer seg?Fy fader hvor fort tiden går, og hvor fort ting forandrer seg.
Den gangen eldsten var liten kunne det hende jeg ikke drakk te/kaffe når vi var på åpen barnehage fordi de som gjorde det måtte betale kr 5,- og jeg måtte kjøpe pasta til middagen på vei hjem.
Gutten hadde det han trengte selv om alt var kjøpt billig-billig etter i bruktbutikk, vi hadde alltid mat på bordet og tok ingen kredittkort gjeld, men det var tøft.
Hadde meg for 8 år siden sett meg nå, er jeg ikke sikker på om jeg hadde trodd på det
Du får skravle påJa, det gjorde jeg også
Men er ikke helt i mål enda, så tar det jeg klarer også![]()
Ja, det blir jo ikke noe problem daSøsteren min bor 5min unna meg,så hun skal få fixe håret mitt for prinsen kommer i allefall![]()
Det er detÅåh, deilig med pampering![]()
Har 50 tror jegOmtrent det jeg har i hele dag det
Tannlege med mellomste og ny nattevaktHva planen deres i morgen da?![]()
Nei,greit sånn settJa, det blir jo ikke noe problem da![]()
He he ni skulle jeg detSavner du meg Kengu??![]()
Lekker fargeJaføler meg veldig heldig
fargen valgte mannen
![]()
åå det du driver med jaJeg holder nå på da![]()
![]()
Veldig deiligGreit å kom seg over![]()
Da vil jeg tro dere har god sjanseKommer nok til å få plass.
Har lang ansiennitet på jobben, og siden frøkna gå der er vi prioritert.
Det er detog man må kunne unne seg det nå og da
![]()
Da må du jo lade5 % igjen. Ups