Prøve å komme meg i seng til 10 herTror jeg skal legge meg snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøve å komme meg i seng til 10 herTror jeg skal legge meg snart![]()
Har dere begynt å bruke Dr. Browns?
Jeg ville gitt det litt mer tid..
Bare å skravleÆsj da. Håper det tar seg opp, for nå er jeg skravleklar![]()
Klarte det jeg skulleTror jeg skal klare 2350 før jeg tar kvelden![]()
Ja, det gjorde jeg ogsåKlarte det jeg skulle![]()
Nå har jeg vært med jentungen å spilt håndball i halvannen time. Foreldre mot barn kamper. Ungene gruset oss, svetten rant og melkesyra opp til under ørene. Helt pumpa! Men fy så gøy det var! Og jeg som nettopp begynte med jogging klarte faktisk all løpingen. Er bare bittelitt stolt av meg selv![]()
Omtrent det jeg har i hele dag detHar vel ikke mer enn 20 innlegg...
Da har jeg hatt litt egenspa på badetfått vokset leggene,kroppskrubb,kuret håret,full ansikstpleie og en liten pedikyr
Føler meg litt freshere nå![]()
Du har jo vært ganske travel daOmtrent det jeg har i hele dag det
Har aldri samsovet..åja da skjønner jeglille N deler rom med oss enda, men det er fordi vi samsover. hun trives ikke i sengen sin stakkars :/
han orker ikke ha seg i kveld fordi han har proppet seg med sjokolade
og det blir vår tur det sier han hver eneste dag 
Er ikke jeg nesten bestandig detDu har jo vært ganske travel da![]()
ser den :/ hun sov i babyrede som mindre men nå er hun så storHar aldri samsovet..
Klarer ikke, er så redd for at jeg i søvne skal legge meg oppå og klemme babyen flat.
Heldigvis har barna våre syntes det har vært helt fint å sove i egen seng fra første stund

Så bra, da har du litt fri nå dalille N sovnet nå nettopp! klart bedring fra i går så det begynner å snudøgnet blir jo snudd på hodet når man er syk
men hun sover til samme tid i barnehagen og det er jo kjempebra
![]()
Oi, det hørtes knallmoro utNå har jeg vært med jentungen å spilt håndball i halvannen time. Foreldre mot barn kamper. Ungene gruset oss, svetten rant og melkesyra opp til under ørene. Helt pumpa! Men fy så gøy det var! Og jeg som nettopp begynte med jogging klarte faktisk all løpingen. Er bare bittelitt stolt av meg selv![]()
Jo, du er vel detEr ikke jeg nesten bestandig det![]()
Lille U ligger i en kurv ved siden av sengen vårser den :/ hun sov i babyrede som mindre men nå er hun så storhun stjeler sengesiden til pappaen og ligger på puten hans. sikkelig pappadalt hun
![]()
ja det er jo for de små sitt beste, det trøstet jeg meg medVar forferdelig sist ! Men det går nok bra
Har det, men ikke i dag..Jo, du er vel det
Synes du har fått en del innlegg de siste dagene da![]()