Skravletråd september

Har dere begynt å bruke Dr. Browns?:)
Jeg ville gitt det litt mer tid..

Jepp. Kjøpte flaskene etter vi snakka om det :p de tok hun med en gang ihvertfall :)
Huff, er vanskelig å gi det mer tid når hun hylgråt sånn for enda mer luft i magen :/ men får vel holde ut. Takk og lov så sovna hun tilslutt!

lille N sovnet nå nettopp! klart bedring fra i går så det begynner å snu :D døgnet blir jo snudd på hodet når man er syk :o men hun sover til samme tid i barnehagen og det er jo kjempebra :)

Nå har jeg vært med jentungen å spilt håndball i halvannen time. Foreldre mot barn kamper. Ungene gruset oss, svetten rant og melkesyra opp til under ørene. Helt pumpa! Men fy så gøy det var! Og jeg som nettopp begynte med jogging klarte faktisk all løpingen. Er bare bittelitt stolt av meg selv ;)

Dyktig!:D

Sånne kamper er gøy ;) pleier å ha slike fotballkamper når hele familien samles på somrene :D

Da har jeg hatt litt egenspa på badet ;) fått vokset leggene,kroppskrubb,kuret håret,full ansikstpleie og en liten pedikyr ;)
Føler meg litt freshere nå :D

Ah, høres ikke bare litt deilig det ;) går å tenker på å ta meg en slik egentid snart jeg og. Få farga håret, nappa øyenbrynene, stella huden god og full shaving :p

jeg må skravle litt og høre musikk før jeg setter på serie og sovner :) må bare si at mannen virkelig er for å få baby denne gangen ! :Heartred han orker ikke ha seg i kveld fordi han har proppet seg med sjokolade :p men han orker uansett når vi starter å prøve :D skjønner ikke at han holder ut med meg, for når jeg er deprimert og stenger andre ute og følsene inne blir jeg rene bomba. jeg sprekker på sinne og gråter veldig lett... nå sperret jeg vennner ute, men når vi mistet storesøster sperret jeg han inne og skjelte han ut hver eneste dag når vi hadde alvorsprat. han virkelig elsker meg og vil ikke leve uten meg, det har han sagt :Heartbigred og det blir vår tur det sier han hver eneste dag :Heartred

Har aldri samsovet..
Klarer ikke, er så redd for at jeg i søvne skal legge meg oppå og klemme babyen flat.
Heldigvis har barna våre syntes det har vært helt fint å sove i egen seng fra første stund
ser den :/ hun sov i babyrede som mindre men nå er hun så stor :p hun stjeler sengesiden til pappaen og ligger på puten hans. sikkelig pappadalt hun :love7

Nå har jeg vært med jentungen å spilt håndball i halvannen time. Foreldre mot barn kamper. Ungene gruset oss, svetten rant og melkesyra opp til under ørene. Helt pumpa! Men fy så gøy det var! Og jeg som nettopp begynte med jogging klarte faktisk all løpingen. Er bare bittelitt stolt av meg selv ;)
Oi, det hørtes knallmoro ut:D
Bra joggingen gir resultater;)

Back
Topp